ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی از محصولات اپل قرار است پشت ویترین فروشگاه‌های ال‌جی به فروش برسند

اپل و ال‌جی برای همکاری جدیدی مذاکره می‌کنند که اگر به نتیجه برسد برخی محصولات اپل شامل آیفون، آی‌پد و اپل واچ در بیش از ۴۰۰ فروشگاه خرده فروشی ال‌جی به فروش می‌‌رسد. ال جی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

اپل و ال‌جی برای همکاری جدیدی مذاکره می‌کنند که اگر به نتیجه برسد برخی محصولات اپل شامل آیفون، آی‌پد و اپل واچ در بیش از ۴۰۰ فروشگاه خرده فروشی ال‌جی به فروش می‌‌رسد.

ال جی اواسط فروردین ماه رسما با دنیای موبایل خداحافظی کرد و همین مساله باهث می‌شود فضای بیشتری در فروشگاه‌های خرده فروشی‌های خود در اختیار داشته باشد. به نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته از ظرفیت و فضای به وجود آمده در خرده فروشی‌های ال جی برای فروش آیفون، آی‌پد و ساعت‌های هوشمند خود استفاده کند. هم اکنون تعداد فروشگاه‌های اپل در کره جنوبی نسبتا محدود است و توافق با ال جی برای فروش محصولات اپل در بیش از ۴۰۰ فروشگاه برتر این کمپانی راه را برای افزایش فروش محصولات اپل باز می‌کند.

اپل

در گزارش تهیه شده از این موضوع آمده است:

«اپل و ال‌جی در حال مذاکره برای همکاری جدیدی هستند تا اپل بتواند از فضای فروشگاه‌های ال‌جی برای فروش محصولات خود استفاده کند. ممکن است این فضا مستقیما توسط کارمندان اپل اداره شود یا به کارمندان این فروشگاه‌ها اجازه فروش محصولات داده شود. دو طرف این قرارداد هنوز در مورد زمان شروع مشارکت تصمیم نگرفته‌اند اما برخی از کارشناسان بازار پیش‌بینی می‌کنند این فرآیند اوایل مرداد ماه و زمانی که تعطیلی کسب و کار موبایل ال جی به صورت کامل انجام شود، اتفاق خواهد افتاد.»

با این حال، بر اساس این گزارش به نظر می‌رسد ال جی و اپل در مورد فروش رایانه‌های مک اختلاف نظر دارند. زیرا در حال حاضر ال جی لپ‌تاپ‌های Gram خود را به فروش می‌رساند و فروش مک اپل در این فروشگاه‌ها می‌تواند نکته منفی برای این شرکت محسوب شود.

در نتیجه احتمالا دو طرف قرارداد فقط در مورد فروش آیفون، آی‌پد و اپل واچ توافق خواهند کرد. البته سخنگوی ال جی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز چیزی قطعی نشده است و آن‌ها در حال بررسی تمام احتمالات هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی