ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی واچ ۴
تکنولوژی

گلکسی واچ ۴ سامسونگ احتمالا ۷ تیر ماه معرفی می‌شود

گلکسی واچ ۴ با پشتیبانی از سیستم عامل ترکیبی سامسونگ و گوگل احتمالا در تاریخ ۷ تیر ماه و همزمان با کنگره جهانی موبایل (MWC 2021) معرفی می‌شود. براساس توییت منتشر شده از سوی یکی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

گلکسی واچ ۴ با پشتیبانی از سیستم عامل ترکیبی سامسونگ و گوگل احتمالا در تاریخ ۷ تیر ماه و همزمان با کنگره جهانی موبایل (MWC 2021) معرفی می‌شود.

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «IceUniverse» سامسونگ ماه آینده ممکن است در رویداد کنگره جهانی موبایل از گلکسی واچ ۴ رونمایی کند. با وجودی که گفته می‌شود کنگره جهانی موبایل امسال میزبان بازدیدکنندگان به صورت حضوری است،‌ اما سامسونگ به این شکل در این رویداد حضور نخواهد داشت و ظاهرا قصد دارد روز دوشنبه مورخ ۷ تیرماه در رویدادی آنلاین تحت عنوان «اکو سیستم گلکسی/تجربه جدید واچ/امنیت موبایل» حضور داشته باشد.

گلکسی واچ ۴

طبق اطلاعات ارائه شده از این منبع آگاه، سامسونگ از جدیدترین محصول پوشیدنی خود که ویژگی‌ها و فناوری‌های متفاوت‌تری نسبت به نسل قبلی دارد، رونمایی خواهد کرد. ویژگی‌های این ساعت شامل نسخه جدید تلفیقی دو سیستم عامل تایزن و Wear OS، پردازنده ۵ نانومتری، گلس دو بعدی، حاشیه‌های باریک نمایشگر و طراحی بهبود یافته می‌شود. سیستم عامل جدید این دستگاه که TizenWear OS نامیده می‌شود از ویژگی‌های هر دو پلتفرم WearOS و تایزن بهره می‌برد.

سامسونگ قصد ندارد گلکسی واچ جدید را با گلس 2.5D عرضه کند و حاشیه‌های باریک‌تری برای ساعت هوشمند خود در نظر گرفته است. علاوه بر این، گزارش‌های قبلی دو نوع مختلف از این ساعت هوشمند اشاره دارد که یکی از آن‌ها دارای شاسی آلومینیومی است.

در حال حاضر مشخص نیست که چه پردازنده ۵ نانومتری در این دستگاه استفاده خواهد شد، اما به طور کلی می‌توان گفت که این پردازنده، مزایای زیادی مانند عملکرد سریع‌تر و بهبود طول عمر باتری را فراهم خواهم کرد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر هنوز باید منتظر رویداد MWC 2021 باشیم. دیجیاتو اخبار مربوط به این رویداد را پوشش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی