ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود دستیار هوشمند گوگل از مرز ۵۰۰ میلیون نصب در پلی استور گذشت

اپلیکیشن دستیار هوشمند صوتی گوگل (Google Assistant) یکی از برنامه‌های مورد توجه بسیاری باز کاربران است که رقیب «سیری» محسوب می‌شود. آمارها نشان می‌دهد تعداد دانلود این برنامه از مرز ۵۰۰ میلیون بار نصب در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

اپلیکیشن دستیار هوشمند صوتی گوگل (Google Assistant) یکی از برنامه‌های مورد توجه بسیاری باز کاربران است که رقیب «سیری» محسوب می‌شود. آمارها نشان می‌دهد تعداد دانلود این برنامه از مرز ۵۰۰ میلیون بار نصب در پلی استور گوگل گذشته است.

اگر حین رانندگی مجبور به ارسال پیام شده‌اید، می‌دانید که دستیار صوتی گوگل تا چه اندازه می‌تواند مفید باشد. با اینکه اپلیکیشن هوشمند گوگل به صورت پیش فرض روی تمام گوشی‌های اندرویدی نصب است، اما تعداد دفعات نصب‌ آن از طریق پلی استور گوگل در بین کاربران اندرویدی به بیش از ۵۰۰ میلیون رسیده است.

اپلیکیشن دستیار گوگل
توضیحات مربوط به اپلیکیشن دستیار گوگل در پلی استور

آمارهای قبلی مربوط به ۲۷ مرداد ماه سال گذشته نشان می‌دهد که تعداد نصب‌های این اپلیکیشن در آن مقطع زمانی به صد میلیون رسیده بود. بنابراین می‌توان گفت که با گذشت حدود یک سال تعداد نصب‌های این اپلیکیشن کاربردی به طرز فوق‌العاده‌ای افزایش پیدا کرده و کاربران جذب آن شده‌اند.

اپلیکیشن دستیار گوگل در هر زمان و مکانی که به آن نیاز دارید، به کمک شما خواهد آمد. با استفاده از آن می‌توانید کارهای زیادی مانند مدیریت اپلیکیشن‌ها و پخش آهنگ‌های موردعلاقه خود را انجام دهید و تمام این موارد با واژه مهم و اساسی «Hey Google» آغاز می‌شود.

به نظر می‌رسد کاربران به دلایل مختلفی از دستیار صوتی گوگل استفاده می‌کنند. با این وجود اگر این برنامه روی گوشی شما وجود ندارد، از پلی استور گوگل می‌توانید آن را دریافت کنید. با ۵۰۰ میلیون نصب از گوگل پلی، این اپلیکیشن اکنون در نیمه راه یک میلیارد نصب قرار دارد و زودتر از چیزی که تصویر می‌شود، ممکن است به این مرحله برسد.

هفته گذشته نیز در خبر تقریبا مشابهی اعلام شده بود که تعداد بارگیری‌های اپلیکیشن ماشین حساب گوگل از مرز یک میلیارد دانلود در پلی استور عبور کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی