ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت بوک D 15
تکنولوژی

هواوی از نسل جدید لپ‌تاپ اقتصادی میت بوک D 15 با پردازنده اینتل رونمایی کرد

هواوی نسخه جدید لپ‌تاپ ارزان قیمت و بسیار سبک «میت بوک D 15» را با هدف استفاده برای کارهای عمومی و روزمره مجهز به پردازنده ده هسته‌ای اینتل معرفی کرد. نسخه جدید میت بوک D ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

هواوی نسخه جدید لپ‌تاپ ارزان قیمت و بسیار سبک «میت بوک D 15» را با هدف استفاده برای کارهای عمومی و روزمره مجهز به پردازنده ده هسته‌ای اینتل معرفی کرد.

نسخه جدید میت بوک D 15 در حال حاضر بازار سنگاپور را هدف قرار داده است و هواوی قصد دارد عملکرد همه جانبه، طراحی زیبا و وزن سبک آن را به نمایش بگذارد. لپ‌تاپ جدید هواوی رنگ نقره‌ای بسیار خاصی دارد و وزن آن فقط ۱.۵۶ کیلوگرم است.

دستگاه جدید مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه در دکمه پاور است و از مولتی اسکرین پشتیبانی می‌کند. به علاوه دستگاه جدید برای  کارهای دفتری مانند برقراری جلسات گزینه مناسبی است و به کارایی بالاتر کاربران کمک می‌کند.

میت بوک D 15

لپ‌تاپ جدید میت بوک D 15 از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPD LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که زاویه دید ۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد. همچنین در قسمت زیرین، به پردازنده i3-10110U اینتل و کارت گرافیک UHD 620 اینتل مجهز است.

برای حافظه دستگاه نیز هواوی رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته است. در نهایت این لپ‌تاپ توسط یک باتری ۴۲ وات ساعتی کار می‌کند و حتی پشتیبانی از فناوری بلوتوث ۵.۰ را نیز در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ جدید هواوی از تاریخ ۵ تیر ماه برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند خرید خود را از طریق فروشگاه‌های رسمی هواوی انجام دهند. علاوه بر این از تاریخ ۱۰ تیر ماه نیز این محصول توسط شرکت Lazada‎ مستقر در سنگاپور به فروش خواهد رسید. قیمت نهایی لپ‌تاپ جدید هواوی تقریباً ۵۵۸ دلار اعلام شده است. طبق تصویر منتشر شده از سوی هواوی به نظر می‌رسد این شرکت برای خریداران لپ تاپ جدید خود «کوله لپ‌تاپ» و «موس بی‌سیم» هواوی نیز به صورت رایگان اهدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

    همون D15 قبلی از این بهتره
    این گرافیک نداره

مطالب پیشنهادی