ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی نسخه ۴G میت ۴۰ پرو، میت 40E و نوا ۸ پرو را با هارمونی ۲ عرضه می‌کند

میت ۴۰ پرو، میت 40E و نوا ۸ پرو هواوی موبایل‌های جدیدی نیستند،‌ اما غول فناوری چینی نسخه 4G این دستگاه‌ها را عرضه نکرده بود. علاوه بر پشتبانی از شبکه 4G، موبایل‌های جدید چینی‌ها با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

میت ۴۰ پرو، میت 40E و نوا ۸ پرو هواوی موبایل‌های جدیدی نیستند،‌ اما غول فناوری چینی نسخه 4G این دستگاه‌ها را عرضه نکرده بود. علاوه بر پشتبانی از شبکه 4G، موبایل‌های جدید چینی‌ها با سیستم عامل هارمونی ۲ در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

هواوی برای عرضه گوشی‌های هوشمند خود به دلیل کمبود تراشه ناشی از تحریم‌های تجاری ایالات متحده که خرید تراشه‌ها را برای شرکت‌های چینی غیرممکن کرده است، با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند،‌ اما به هر شکل در تلاش است از این تنگنا خارج شود.

میت ۴۰ پرو

نسخه ۴G گوشی هواوی میت ۴۰ پرو به پردازنده کایرین ۹۰۰۰، رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است. این دستگاه با قیمت پایه ۹۴۵ دلار فروش به فروش می‌رسد که حدود ۶۰ دلار از نسخه ۵G ارزانتر است.

میت ۴۰ پرو

از طرف دیگر، نسخه ۴G گوشی میت 40E نیز به پردازنده کایرین ۹۹۰E، رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است. این گوشی نیز با قیمت ۶۵۱ دلاری نیز حدود ۶۰ دلار از نسخه ۵G خود ارزانتر است.

میت ۴۰ پرو

نسخه ۴G نوا ۸ پرو ارزان‌ترین مدل در بین سه گوشی معرفی شده است. این گوشی به پردازنده کایرین ۹۸۵ مجهز است و از حافظه رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است. قیمت پایه این گوشی نیز از حدود ۵۷۰ دلار شروع می‌شود که نسبت به نسخه ۵G خود حدود ۴۵ دلار ارزان‌تر است.

اگر عدم پشتیبانی از شبکه ۵G را فراموش کنیم، نسخه‌های ۴G این گوشی‌ها از نظر طراحی و مشخصات دقیقا مانند نسخه اصلی خود هستند. همچنین سیستم عامل هارمونی ۲ به صورت پیش فرض روی آن‌ها نصب شده است. با توجه به اینکه فروش این گوشی‌ها در ابتدا برای بازار چین آغاز شده است، هنوز مشخص نیست که در خارج از چین نیز در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

    جالبه که نسخه پیشرفته این گوشی ها هیچوقت تو ایران نمیاد. مثلاً Nova7i وارد میشه ولی Nova7 pro وارد نمیشه. خودشون می‌دونن مردم ما یه مشت کاسه به دست هستند و فرق پردازنده از صفحه نمایش رو نمی‌فهمن.

مطالب پیشنهادی