ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو X3 GT با دریافت تاییدیه FCC یک قدم دیگر به معرفی نزدیک‌تر می‌شود

در حالی که تاکنون از گوشی پوکو X3 GT خبری به صورت رسمی منتشر نشده ولی دستگاهی با شماره مدل 21061110AG تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده و به زودی شاهد معرفی آن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

در حالی که تاکنون از گوشی پوکو X3 GT خبری به صورت رسمی منتشر نشده ولی دستگاهی با شماره مدل 21061110AG تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده و به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

در فهرست FCC مشخصات گوشی هوشمندی با شماره مدل 21061110AG عنوان شده است که به نظر می‌رسد گوشی جدید پوکو با رابط کاربری MIUI ۱۲ باشد. این گوشی از باند n41 و n77 شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند، بنابراین این احتمال وجود دارد که پوکو به زودی از اولین گوشی «سری ایکس» خود با پشتیبانی از شبکه ۵G رونمایی کند. همچنین این گوشی از شبکه‌های بلوتوث و Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند.

در فهرست FCC هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات اصلی دستگاه عنوان نشده است. با این وجود هفته گذشته گوشی پوکو X3 GT در سایت‌های صدور تاییدیه مانند SGS Fimko و TKDN اندونزی مشاهده شد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی نسخه جدیدی از ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G خواهد بود که ماه گذشته در چین معرفی شد.

طبق شایعات عنوان شده، گوشی پوکو X3 GT از نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و مجهز به تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰، حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. همچنین این گوشی می‌تواند به همراه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شود که از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

براساس خبرهای غیررسمی،‌ احتمالا پوکو X3 GT از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و ماژول سه گانه پنل پشتی نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین از سایر موارد عنوان شده می‌توان به اسکنر اثر انگشت یکژارچه با دکمه پاور است.

البته در آخر باید عنوان کرد که مشخصات اصلی این گوشی هنوز به صورت رسمی تایید نشده است و باید منتظر اخبار جدیدی از سوی پوکو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی