ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فولد ۲ از سبد محصولات وب‌سایت سامسونگ حذف شد

علاقمندان به خرید گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ دیگر نمی‌توانند از وب‌سایت رسمی این شرکت، موبایل مورد نظر خود را خریداری کنند و فروش این دستگاه رسما از سوی وب‌سایت کره‌ای‌ها متوقف شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۴

علاقمندان به خرید گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ دیگر نمی‌توانند از وب‌سایت رسمی این شرکت، موبایل مورد نظر خود را خریداری کنند و فروش این دستگاه رسما از سوی وب‌سایت کره‌ای‌ها متوقف شده است. توقف تولید این دستگاه هنوز به صورت رسمی توسط کره‌ای‌ها تایید نشده است.

زمانی که کاربران به صفحه رسمی خرید گوشی تاشو مراجعه می‌کنند با پیغام جدیدی روبرو می‌شوند که نشان می‌دهد امکان خرید گلکسی فولد از طریق وب‌سایت رسمی Samsung.com مقدور نیست.

دقیقا مشخص نیست که سامسونگ از چه زمانی فروش گوشی‌های گلکسی زد فولد ۲ را متوقف کرده اما این اتفاق طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است. جالب است که در متن نوشته شده در وب‌سایت سامسونگ به جای اشاره به نام گوشی گلکسی زد فولد ۲ عنوان می‌کند که گوشی‌ «گلکسی فولد» دیگر از طریق وب سایت فروخته نمی‌شود.

 

البته کاربران هنوز هم می‌توانند این گوشی را از طریق Best Buy و AT&T خریداری کنند اما موجودی آن در فروشگاه‌های Verizon و T-Mobile تمام شده است. برخی بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند خبر از تلاش سامسونگ برای خارج کردن این دستگاه از بازار می‌دهد. محتمل‌ترین دلیل برای انجام چنین کاری از سوی سامسونگ می‌تواند حضور گلکسی زد فولد ۳ در آینده‌ای نزدیک باشد.

براساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده، به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند اواسط مرداد ماه از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کنند و فروش آن تا قبل از پایان مردادماه  آغاز خواهد شد. اما با این وجود کمی عجیب به نظر می‌رسد که سامسونگ تقریبا به مدت دو ماه گوشی تاشو بالا رده‌ای برای ارائه داشته باشد.

در اواسط فروردین ماه، سامسونگ قیمت اولیه نسخه دوم گوشی تاشو خود را از ۱،۹۹۹ دلار به ۱،۷۹۹ دلار کاهش داد. برخی وب‌سایت‌های خبری با سامسونگ ارتباط برقرار کردند تا ببینند آیا علت این تغییر قیمت به توقف تولید دستگاه مربوط می‌شود یا خیر. اما کره‌ای‌ها به سوالات مطرح شده پاسخی ندادند.

حال باید دید حذف امکان خرید این موبایل تاشو می‌تواند تایید کننده گمانه زنی‌های قبلی باشد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی