ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

می میکس ۴ شیائومی با دوربین زیر نمایشگر احتمالا از می ۱۱ اولترا گران‌‌تر خواهد بود

شیائومی روی توسعه نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سری «می میکس» کار می‌کند که انتظار می‌رود سه ماهه سوم سال جاری به صورت رسمی معرفی شود. گوشی آینده این سری با نام «می میکس ۴» پس ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

شیائومی روی توسعه نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سری «می میکس» کار می‌کند که انتظار می‌رود سه ماهه سوم سال جاری به صورت رسمی معرفی شود. گوشی آینده این سری با نام «می میکس ۴» پس از سه سال وارد بازار می‌شود و با دوربین زیر نمایشگر خود تجربه تمام صفحه‌ای را برای کاربران ارائه خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد قیمت آن از «می ۱۱ اولترا» بیشتر باشد.

گزارش جدیدی از چین که به تازگی منتشر شده عنوان می‌کند که گوشی می میکس ۴ فقط در یک نسخه وارد بازار می‌شود که دارای سنسور دوربین زیر نمایشگر است. علاوه بر این، گزارش همچنین اضافه می‌کند که قیمت گوشی می میکس ۴ بالاتر از گوشی پرچمدار می ۱۱ اولترا خواهد بود.

گوشی آینده سری می میکس به احتمال زیاد پشتیبانی از وضوح نمایشگر 2K را از دست بدهد اما در این گزارش عنوان شده است که احتمالا شیائومی دستگاه خود را با وضوح صفحه نمایش بالایی عرضه خواهد کرد که در مقایسه با وضوح نمایشگر Full HD خروجی بهتری داشته باشد.

هدف شیائومی از گوشی می میکس ۴ ارائه طراحی تمام صفحه واقعی با سنسور دوربین زیر نمایشگر است و به نظر می‌رسد تولیدکننده موبایل چینی قصد دارد تجربه کاملا بی‌نظیری را در اختیار کاربران و علاقه‌مندان خود قرار دهد.

انتظار می‌رود این موبایل جدید به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات عرضه شود.

هنوز برای نتیجه‌گیری درباره مشخصات فنی می میکس ۴ زود است و نمی‌توانیم با قطعیت در مورد مشخصات آن صحبت کنیم. اما به نظر می‌رسد در هفته‌های پیش رو گزارش‌های بیشتری درباره می میکس بعدی منتشر شود. همچنین طرح مفهومی جدیدی که از می ۱۲ شیائومی به اشتراک گذاشته شده بود، طراحی گوشی دیگر این شرکت را با دوربین زیر نمایشگر مشخص می‌کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

    امیدوارم هر چه زودتر راحت شویم از حفره سلفی

مطالب پیشنهادی