ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ
موبایل

سامسونگ تولید انبوه گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را آغاز کرد

احتمالا زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ باقی نمانده، چون این دو گوشی وارد فاز تولید انبوه شده‌اند و همین حالا روزانه ۵۰ تا ۷۰ هزار دستگاه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

احتمالا زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ باقی نمانده، چون این دو گوشی وارد فاز تولید انبوه شده‌اند و همین حالا روزانه ۵۰ تا ۷۰ هزار دستگاه از آن‌ها ساخته می‌شود.

به گزارش «جان پراسر» از وب‌سایت FrontPageTech، سامسونگ این دو موبایل تاشو را در مراسمی در ۱۲ مرداد معرفی می‌کند که پیش‌تر شایعات آن در فضای اینترنت منتشر شده بود. طبق شنیده‌ها، سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را حدود ۴ هفته بعد در تاریخ ۵ شهریور به بازار می‌فرستد.

پراسر می‌گوید این تولید انبوه به صورت چندمرحله‌ای انجام می‌شود. سامسونگ انتظار دارد امسال نسبت به گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G، خیلی بیشتر موبایل تاشو بفروشد. این شرکت در مجموع روی فروش ۷ میلیون موبایل تاشو حساب کرده و امیدوار است که کاربران بالاخره این فرم فکتور جدید را پذیرفته باشند.

گلکسی زی فولد ۲

بر همین اساس، پیش‌بینی شده که تولید در ادامه سال افزایش یابد تا سامسونگ بتواند گوشی‌های بیشتری را روانه بازار کند. با این وجود، شایعات حاضر هنوز به تایید نرسیده‌اند و شاید بهتر باشد که این اطلاعات را قطعی در نظر نگیریم. اما از آن‌جایی که امسال خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود، منطقی است که سامسونگ در عوض گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را در مرداد ماه معرفی کند.

دو گوشی تاشوی آتی سامسونگ تاکنون در تصاویر و رندرهای مختلفی دیده شده‌اند. گلکسی زد فلیپ ۳ طراحی دوتکه با رنگ‌های متفاوت و گوناگون خواهد داشت. گلکسی زد فولد ۳ هم برای اولین بار از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده می‌کند و البته از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

طبق شنیده‌ها، این محصولات باید قیمت پایین‌تری نسبت به نسل قبلی داشته باشند و در عین حال کیفیت بالاتری را ارائه کنند. پیش‌بینی می‌شود که در مراسم ۱۲ مرداد علاوه بر این دو دستگاه، شاهد معرفی گلکسی واچ ۴، واچ ۴ اکتیو و گلکسی بادز ۲ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی