ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی جان‌سخت موتورولا Defy با گوریلا گلس ویکتوس معرفی شد

موتورولا چند وقت پیش از همکاری‌اش با سازنده گوشی‌های جان سخت بریتانیایی «Bullitt Group» خبر داد و حالا اولین نتیجه این همکاری با نام موتورولا Defy 2021 معرفی شده است. این محصول اولین گوشی Defy ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

موتورولا چند وقت پیش از همکاری‌اش با سازنده گوشی‌های جان سخت بریتانیایی «Bullitt Group» خبر داد و حالا اولین نتیجه این همکاری با نام موتورولا Defy 2021 معرفی شده است.

این محصول اولین گوشی Defy از سال ۲۰۱۲ محسوب می‌شود که از بدنه مقاومی بهره می‌برد و مشخصات فنی مشابه موتو G9 پلی دارد.

این گوشی هوشمند موتورولا به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود، شیشه‌ای که روی نمایشگر اکثر پرچمدارهای اندرویدی وجود دارد و مقاومت بالایی از خودش نشان می‌دهد.

نمایشگر موتورولا Defy دارای برش قطره‌ای است که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می‌برد. به گفته موتورولا، این گوشی هوشمند می‌تواند در محدوده دمایی منفی ۲۵ سلسیوس تا ۵۵ درجه سلسیوس کار کند.

این گوشی جدید موتورولا اگر از ارتفاع ۱.۸ متری سقوط کند و یکی از گوشه‌ها یا فریمش روی زمین قرار بگیرد، جان سالم به در می‌برد. با توجه به این موضوع، اگر روی نمایشگر سقوط کند چندان نمی‌توان به سالم ماندنش اطمینان کرد.

این محصول دوربین اصلی سه‌گانه دارد. روی پنل پشتی آن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق همراهی می‌شود. قدرت این گوشی موتورولا را چیپ اسنپدراگون ۶۶۲ تامین می‌کند و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توان در آن از کارت حافظه هم استفاده کرد.

کاربران موتورولا Defy به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دسترسی دارند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی است. این دستگاه همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری موتو بهره می‌برد.

این گوشی جان‌سخت از روزهای آینده در بازار اروپا و آمریکای جنوبی با قیمت ۳۹۰ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی