ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید هدست آکیلس کوئست با قابلیت مولتی‌تسکینگ و استریم بی‌سیم

چند روز پیش مدیرعامل مایکروسافت، مارک زاکربرگ از افزودن سیستم «Air Link» به نسل اول هدست آکلیس کوئست خبر داد و حالا بروزرسانی v30 با چنین قابلیتی از راه رسیده است. آپدیت v30 علاوه بر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

چند روز پیش مدیرعامل مایکروسافت، مارک زاکربرگ از افزودن سیستم «Air Link» به نسل اول هدست آکلیس کوئست خبر داد و حالا بروزرسانی v30 با چنین قابلیتی از راه رسیده است.

آپدیت v30 علاوه بر نسل اول، برای هدست کوئست ۲ هم منتشر شده. در این آپدیت با رابط کاربری مولتی‌تسکینگ جدیدی روبه‌رو هستیم که چندین اپ شامل مرورگر، آکیلس تی‌وی، آکلیس Move و موارد دیگر را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

مانند بسیاری از ویژگی‌های جدید آکلیس کوئست، این آپدیت در بخش Experimental در منوی تنظیمات به چشم می‌خورد. با فعالسازی مولتی‌تسکینگ، اپ‌ها را می‌توان از نوار منو یا App Library گرفته و در موقعیت‌های موردنظر قرار داد.

این آپدیت همچنین حاوی قابلیت Air Link برای نسل اول این هدست است. این سیستم در ماه آوریل برای کوئست ۲ منتشر شد که امکان استریم بی‌سیم بازی‌های واقعیت مجازی از کامپیوتر روی هدست را فراهم می‌کند. این سیستم در مقابل آکلیس لینک قرار می‌گیرد که امکان چنین کاری را با استفاده از کابل USB-C فراهم می‌کند.

هدست آکیلس کوئست

کاربران هدست آکلیس کوئست اصلی پیش از انتشار این بروزرسانی جدید از سوی فیسبوک، می‌توانستند با استفاده از اپ شخص ثالث «Virtual Desktop»، بازی‌ها را بطور بی‌سیم استریم کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این بروزرسانی، یک زبانه دسترسی‌پذیری اضافه در منوی تنظیمات است که امکان تنظیم ارتقاع را فراهم می‌کند تا کاربران در هنگام اجرای بازی‌ها، تجربه بهتری داشته باشند. آکلیس همچنین سوئیچ میکروفن هدست میان گفتگوی سیستمی و اپ در حال استفاده را برای افراد ممکن کرده است.

مانند هر بروزرسانی دیگری، کاربران برای دسترسی به آپدیت v30 باید منتظر بمانند. با این حال در آینده نزدیک تمام کاربران هدست‌های واقعیت مجازی فیسبوک به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی