ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل و قیمت گلکسی M32 سامسونگ پیش از معرفی رسمی

سامسونگ می‌خواهد فردا از گوشی گلکسی M32 رونمایی کند، اما پیش از معرفی رسمی شاهد افشای مشخصات کامل و قیمت این گوشی هوشمند هستیم. سامسونگ در گذشته برخی مشخصات آن را اعلام کرده بود که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

سامسونگ می‌خواهد فردا از گوشی گلکسی M32 رونمایی کند، اما پیش از معرفی رسمی شاهد افشای مشخصات کامل و قیمت این گوشی هوشمند هستیم.

سامسونگ در گذشته برخی مشخصات آن را اعلام کرده بود که شامل نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی و رفرش ریت ۹۰ هرتز می‌شود. کره‌ای‌ها برای محافظت از این صفحه نمایش از گوریلا گلس ۵ استفاده خواهند کرد.

حالا یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Yogesh» در توییتی مشخصات کامل و همچنین قیمت گلکسی M32 را افشا کرده است. طبق این اطلاعات، گوشی آینده سامسونگ به چیپ هلیو G85 مدیاتک مجهز می‌شود و حداکثر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

قیمت گلکسی M32

در بخش دوربین با ۴ سنسور روی پنل پشتی روبه‌رو خواهیم شد. دوربین اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. با توجه به چنین پیکربندی، دوربین گلکسی M32 نسبت به نسل قبلی‌اش ضعیف‌تر خواهد بود چرا که گلکسی M31 از دوربین ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در حالی که گلکسی M31 به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده، نسل جدیدش با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد. البته همانطور که می‌دانید رزولوشن بالاتر حتما به معنای کیفیت بهتر نیست و شاید دوربین سلفی گلکسی M32 عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی‌اش داشته باشد.

سامسونگ برای گوشی جدیدش از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است، بنابراین باید منتظر شارژدهی بالایی از سوی آن باشیم. طبق اطلاعات اخیر، قیمت پایه گوشی گلکسی M32 کمتر از ۲۰۲ دلار خواهد بود. این گوشی هوشمند بطور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI سامسونگ بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

    اگر 128 گیگش ابن قیمت یعنی 202 دلار شاید بیارزه این قیمت وگرنه آخه باتری ۶۰۰۰ شارژر 15 وات،،،، و اون مشخصات ضعیف سخت افزاری،،، و دوربین هایی که. رزلوشنش پایین اومده ،،اصلا نمیرزه

مطالب پیشنهادی