ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنز ایرانسل
تکنولوژی

برنامه‌ انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ۳۳ میلیون دقیقه از لنز ایرانسل تماشا شد

همزمان با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ ریاست‌جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خرداد ماه سال جاری، «لنز» اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل هفت شبکۀ اختصاصی ۲۴ ساعته برای هفت کاندیدای این انتخابات و نیز شبکۀ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۵

همزمان با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ ریاست‌جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خرداد ماه سال جاری، «لنز» اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل هفت شبکۀ اختصاصی ۲۴ ساعته برای هفت کاندیدای این انتخابات و نیز شبکۀ ویژه ریاست‌جمهوری را فعال کرد.

در این دوره چهار مناظرۀ اختصاصی و سه مناظره سراسری کاندیداها که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و تدارک دیده شده بود، پخش شد. در کنار پخش مناظره‌های یاد شده بیش از ۲ هزار محتوای تولیدی نیز از طریق لنز، برای مخاطبان نمایش داده شد. لنز همچنین با همکاری خبرگزاری فارس برنامه‌های انتخاباتی این خبرگزاری را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار داد.

برنامه‌های پخش شده از لنز مجموعاً بیش از ۳۳ میلیون دقیقه توسط کاربران این تلویزیون اینترنتی مشاهده شدند و برای اطلاع رسانی این برنامه‌ها به مشترکان ایرانسل پیامک و به مشترکان لنز نوتیفیکیشن ارسال شد.

لنز ایرانسل

در بازۀ زمانی یاد شده شبکۀ اختصاصی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور منتخب با بیشترین میزان اقبال از سوی مخاطبان، ۲ میلیون و ۸ هزار و ۸۱۳ دقیقه بازدید داشت. شبکۀ اختصاصی کاندیداهای دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک میلیون و ۸۴۹ هزار و ۲۴۷ دقیقه، رضایی یک میلیون و ۷۴۸ هزار و ۷۲۸ دقیقه، همتی ۷۰۴ هزار و ۶۰۳ دقیقه، زاکانی ۴۹۴ هزار و ۸۱۹ دقیقه، قاضی‌زاده‌ هاشمی ۴۱۱ هزار و ۴۱۴ دقیقه و مهرعلیزاده ۳۵۶ هزار و ۴۸۲ دقیقه بازدید داشتند.

محتواهای پخش شده از کانال «ویژه برنامۀ انتخابات ریاست جمهوری» نیز ۶ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۱۹ دقیقه و شبکۀ انتخاباتی «آرا» ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۵۰۸ دقیقه مشاهده شده‌اند. مناظره‌های اختصاصی لنز نیز به طور میانگین هر کدام بیش از نیم میلیون دقیقه دیده شده‌اند.

علاوه بر این، هر یک از سه مناظرۀ اصلیِ سیزدهمین دورۀ کاندیداهای ریاست جمهوری که توسط صدا و سیما تهیه و پخش شد نیز بیش از ۳ میلیون دقیقه، مورد توجه مخاطبان این تلویزیون اینترنتی قرار گرفته‌اند.

همچنین، برنامه‌های انتخاباتی تولید شده توسط شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم از لنز پخش شده‌اند، ۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۴ دقیقه مشاهده شده‌اند. در فاصله زمانی ۷ تا ۲۶ خرداد ماه، نزدیک به یک میلیون کاربر یکتا از لنز برای تماشا و پیگیری برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها استفاده کردند.

لنز، یک تلویزیون اینترنتی است که توسط ایرانسل عرضه شده و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه‌های ورزشی، پادکست، کتاب‌های صوتی و آلبوم‌های جدید موسیقی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی