ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ایساتیس موتور با تکذیب ادعای رقبا به عنوان نمایندگی انحصاری کیتون اعلام حضور کرد

چندی پیش بود که خبرهای مبنی بر عرضه خودروهای چینی با برند کیتون توسط یکی از خودروسازان بخش خصوصی در رسانه‌ها منتشر شد اما حالا خبر می‌رسد که شرکت دیگری به نام ایساتیس موتور از ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

چندی پیش بود که خبرهای مبنی بر عرضه خودروهای چینی با برند کیتون توسط یکی از خودروسازان بخش خصوصی در رسانه‌ها منتشر شد اما حالا خبر می‌رسد که شرکت دیگری به نام ایساتیس موتور از اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی نمایندگی رسمی و انحصاری خودروهای کیتون در ایران را برعهده دارد و بدین ترتیب نحوه فعالیت سایر شرکت‌های مدعی به عنوان عرضه کننده خودروهای کیتون با ابهام مواجه شده است.

ایساتیس موتور که توسط جمعی از مدیران نام آشنای صنعتی کشور پایه گذاری شده است در اولین گام قصد دارد تا دو مدل از محصولات کیتون شامل یک کراس اوور خانوادگی و یک پیکاپ را در بازار کشورمان عرضه کند.

ایساتیس موتور

پیکاپ کیتون 7 که قرار است ظرف سال جاری توی ایساتیس موتور عرضه شود٬ یکی از وانت های سایز بزرگ و دو دیفرانسیل بازار است که رقیبی برای پیکاپ آسنا٬ فوتون تولند و جک T8 و... محسوب می‌شود و قرار است در بازار شلوغ و رقابتی عرض اندام نماید. این وانت ظاهرا قرار است برخلاف برخی از خودروهای رقیب با موتور 2.4 لیتری اتمسفریک 4G69 ساخت کارخانه موتورسازی میتسوبیشی در چین راهی بازار شود و با 5.3 متر طول در زمره کشیده‌ترین خودروهای مونتاژی کشور جای خواهد گرفت.

ایساتیس موتور

همچنین کراس اوور سایز متوسط کیتون V60 نیز در برنامه عرضه ایساتیس موتور قرار دارد که دست بر قضا با مدل معرفی شده توسط یکی دیگر از خودروسازان بخش خصوصی یکسان است اما براساس اسناد کاری٬ این کراس اوور قرار است به صورت انحصاری توسط ایساتیس موتور روانه بازار شود.

گفتنی است که ایساتیس موتور یکی از خودروسازان فعال در استان سمنان محسوب می‌شود و مدیران این شرکت پیش از این سابقه فعالیت در شرکت های تولیدی و مونتاژی زیادی را در کارنامه دارند که طیف گسترده ای از دایملر (شرکت مادر برند مرسدس بنز) رنو تراکس و MAN تا عرضه خودروهای سواری MG را در بر می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی