ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز ۱۱ هوم در زمان نصب به اینترنت و اکانت مایکروسافت نیاز دارد

هفته گذشته بیلدی از ویندوز ۱۱ به سطح اینترنت راه پیدا کرد و اجازه داد تا علاقه‌مندان بتوانند نسخه بعدی ویندوز را آزمایش کنند. کاربران در همین مدت کوتاه ویژگی‌های جدید زیادی را در این ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

هفته گذشته بیلدی از ویندوز ۱۱ به سطح اینترنت راه پیدا کرد و اجازه داد تا علاقه‌مندان بتوانند نسخه بعدی ویندوز را آزمایش کنند. کاربران در همین مدت کوتاه ویژگی‌های جدید زیادی را در این سیستم عامل پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها محدودیتی مربوط به نصب نسخه هوم ویندوز ۱۱ است.

مایکروسافت با ویندوز ۱۰ رفته‌رفته کاربران را بیشتر تحت فشار قرار داد تا در هنگام پیکربندی اولیه سیستم عامل، اکانت آنلاین خود را به دستگاه وصل کنند. دور زدن این فرآیند به مرور سخت‌تر شد و حالا روشی که قبلا برای دور زدن ویندوز ۱۰ استفاده می‌شد، ممکن است در ویندوز ۱۱ کار نکند.

کاربرانی که ویندوز ۱۱ را نصب کرده‌اند می‌گویند با آزمایش این نسخه روی چند ماشین مجازی و حتی سخت‌افزار واقعی متوجه شده‌اند که کاربران در هنگام نصب باید به اینترنت وصل باشند و گزینه‌ای برای رد کردن این مرحله وجود ندارد. البته این قضیه فقط مختص نسخه هوم ویندوز ۱۱ است و در نسخه پرو چنین محدودیتی دیده نمی‌شود.

با این حال، کاربری به نام «آدام» با نام کاربری warwagon توانسته راهی برای دور زدن این مشکل پیدا کند. او می‌گوید وقتی ویندوز ۱۱ هوم از کاربر می‌خواهد به اینترنت وصل شود و اکانت مایکروسافت خود را به دستگاه متصل کند، کافیست کلیدهای ترکیبی Alt + F4 را فشار دهید تا پنجره بسته شود و به‌طور مستقیم به صفحه ساخت اکانت آفلاین بروید.

این راه‌حل پیش‌تر در فرآیند عادی نصب ویندوز وجود نداشت و ممکن است در نسخه نهایی ویندوز ۱۱ در دسترس نباشد. اگر نتوانیم نیاز به اتصال اکانت آنلاین را دور بزنیم، نصب نسخه‌های غیررسمی و کرک شده احتمالا با دردسرهایی همراه خواهد شد، هرچند شاید بتوان راه دیگری برای دور زدن آن پیدا کرد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم نسخه نهایی ویندوز ۱۱ چه وضعیتی دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که گزینه پیکربندی با اکانت آفلاین تصادفا از دسترس کاربران خارج شده یا عمدا کنار گذاشته شده است. مایکروسافت ویندوز ۱۱ را رسما پنج‌شنبه این هفته معرفی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

    هر کاری هم بکنن آخرش مردانی از سرزمین پارس یه راهی براش پیدا میکنند و کرکش میکنن!

مطالب پیشنهادی