ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

دوربین هواوی P50 احتمالا با سنسور ۱/۱.۱۸ اینچی، کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت

هواوی احتمالا گوشی‌های سری P50 را در ماه ژوئیه یا اوت معرفی می‌کند. حالا گفته شده که دوربین اصلی هواوی P50 سنسوری با اندازه ۱/۱.۱۸ اینچی خواهد داشت تا تجربه ممتازی را در زمینه عکاسی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

هواوی احتمالا گوشی‌های سری P50 را در ماه ژوئیه یا اوت معرفی می‌کند. حالا گفته شده که دوربین اصلی هواوی P50 سنسوری با اندازه ۱/۱.۱۸ اینچی خواهد داشت تا تجربه ممتازی را در زمینه عکاسی برای کاربران به ارمغان بیاورد.

به گزارش یک منبع آگاه در چین، هواوی بالاخره توانسته مشکلات زنجیره تامین را حل کند و قطعات مورد نیاز خود را به دست آورد. این پرچمدار در قاب عقب دوربین قدرتمندی در قالب دو حلقه بزرگ دارد و یکی از سنسورهای دوربین هواوی P50 احتمالا IMX707 سونی خواهد بود. دوربین P50 از فاصله کانونی ۱۸ تا ۱۲۵ میلی‌متری و زوم اپتیکال ۵ برابری پشتیبانی می‌کند.

هواوی چند هفته پیش در مراسمی اولین تصویر از قاب پشتی P50 را منتشر کرد تا کمی با طراحی ظاهری این گوشی خوش ساخت آشنا شویم. خانواده P50 مثل گذشته سه مدل خواهد داشت که شامل P50 عادی، P50 پرو و P50 پرو پلاس است.

دوربین هواوی P50
رندر هواوی P50

هواوی P50 از نمایشگری با خمیدگی ناچیز بهره می‌برد. P50 پرو نمایشگر آبشاری دارد و P50 پرو پلاس هم از صفحه نمایشی استفاده می‌کند که لبه‌های آن خمیده است. دو مدل پرو حفره دوربین سلفی را برای نخستین بار در گوشی‌های پرچمدار هواوی در وسط بخش بالایی نمایشگر قرار می‌دهند.

سری هواوی P50 احتمالا از چیپست کرین ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد. این سری بسته به مدل عادی، پرو یا پرو پلاس ۳، ۴ یا ۵ دوربین خواهد داشت. ولی در مدل پرو پلاس باید منتظر استفاده از لنز مایع باشیم.

طبق شایعات، پرچمداران آتی هواوی از باتری ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند. این باتری‌ها با شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۵ واتی سازگار خواهند بود. افزون بر این، خانواده P50 اولین پرچمدارانی هستند که به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل هارمونی به بازار می‌آیند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه‌ها در دسترس نیست و هنوز با اطمینان نمی‌توانیم از روی اطلاعات موجود نتیجه‌گیری کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی