ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی و مشخصات احتمالی گوشی‌های سری هواوی P50 فاش شد

براساس اطلاعات غیر رسمی منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو چین، احتمالا هواوی از گوشی‌های هوشمند سری P50 احتمالا در تاریخ ۷ مردادماه با بهره‌مندی از یک حسگر دوربین فوق عریض بزرگ رونمایی خواهد کرد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

براساس اطلاعات غیر رسمی منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو چین، احتمالا هواوی از گوشی‌های هوشمند سری P50 احتمالا در تاریخ ۷ مردادماه با بهره‌مندی از یک حسگر دوربین فوق عریض بزرگ رونمایی خواهد کرد.

تاریخ رویداد رونمایی با کد باینری ۱۰۱۱۰۱۱۰۰۱ به ۷۲۹ نمایش داده شده که اشاره به تاریخ ۲۹ جولای (۷ مردادماه ) دارد. انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند این سری در سه نسخه پایه، پرو و پرو پلاس در دسترس کاربران قرار بگیرد.

یکی از منابع آگاه در چین ادعا می‌کند به دلیل همه‌گیری کرونا، این احتمال وجود دارد که هواوی گوشی‌های هوشمند سری P50 را با پشتیبانی از شبکه 4G و چیپست کرین ۹۰۰۰ به بازار عرضه کند. اگر این خبر موثق باشد،‌ انتظار می‌رود موبایل‌های این سری با قیمت پایین‌تری در دسترس کاربران قرار بگیرند. هرچند به نظر می‌رسد هواوی نسخه 5G گوشی‌های هواوی P50 پرو و نسخه پرو پلاس را نیز به بازار عرضه کند.

هواوی P50

خبرهای غیر رسمی در مورد موبایل‌های این سری به همین جا ختم نمی‌شود. یکی دیگر از منابع آگاه بازار می‌گوید احتمالا موبایل‌های جدید سری P50 هواوی از حسگر جدید ۱/۱.۱۸ اینچی برای دوربین فوق عریض خود استفاده خواهند کرد که یکی از بزرگترین حسگرهای مربوط به دوربین فوق عریض گوشی‌های هوشمند است.

براساس خبرهای غیر رسمی منتشر شده، به نظر می‌رسد نسخه‌های پرو و پرو پلاس هواوی P50 با حسگر یک اینچی سونی IMX800 عرضه شوند که بزرگترین حسگر دوربین موبایل فعلی بازار است.

درنهایت گفته می‌شود مدل استاندارد پرچمدار جدید هواوی با نمایشگر OLED خمیده و نسخه‌های پرو و پرو پلاس با نمایشگر دارای انحنای آبشاری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. پیشتر نیز رندرهایی از هواوی P50 به اشتراک گذاشته شده بود که چیدمان متفاوت و منحصر به فرد دوربین آن را نشان می‌داد. اما درنهایت باید دید هواوی قصد دارد پرچمداران این سری را با چه مشخصاتی معرفی و روانه بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱ تیر ۱۴۰۰

    صدر جدول Dxomark

مطالب پیشنهادی