ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیف پول دیجیتال ایرانسل
نرم افزار و اپلیکیشن

کیف پول دیجیتال ایرانسل چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

کیف پول دیجیتال ایرانسل قابلیت به نسبت جدیدی است که احتمالاً تاکنون نام آن را شنیده باشید. کاربران می‌توانند با شارژ کیف پول، آسان‌تر و امن‌تر از گذشته و بدون نیاز به درگاه‌های بانکی مختلف ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۵

کیف پول دیجیتال ایرانسل قابلیت به نسبت جدیدی است که احتمالاً تاکنون نام آن را شنیده باشید. کاربران می‌توانند با شارژ کیف پول، آسان‌تر و امن‌تر از گذشته و بدون نیاز به درگاه‌های بانکی مختلف و دریافت رمز پویا، اقدام به خریداری خدمات و محصولات متنوع دیجیتال در کنار بسته‌های گوناگون اینترنت ایرانسل کنند. 

در این مقاله نگاهی به امکانات و قابلیت‌های کیف پول ایرانسل خواهیم داشت. اگر در مورد چگونگی پرداخت قبض خط دائمی ایرانسل یا نحوه خرید شارژ ایرانسل برای دیگران بدون شماره ابهامی دارید، می‌توانید مطالب مرتبط دیجیاتو با این موضوع را نیز مطالعه نمایید.

کیف پول دیجیتال ایرانسل

برای دسترسی به کیف پول دیجیتال ایرانسل می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره‌گیری کد اختصاصی #۶*  اقدام کنید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل، با وارد کردن شماره همراه خود، کد فعال‌سازی برای ورود به برنامه ارسال خواهد شد. در صفحه اصلی اپلیکیشن می‌توانید گزینه مختص به کیف پول دیجیتال را مشاهده کنید. با لمس آیکن مربوطه، مقدار شارژ کیف پول همراه نمایش داده می‌شود. لمس دوباره کیف پول، کاربر را به بخش امکانات و محصولات قابل خریداری هدایت می‌کند.

بسته‌های هزار تا ۵۰ هزار تومانی برای افزایش اعتبار کیف پول دیجیتال در نظر گرفته شده‌اند. البته جا دارد که ایرانسل در نسخه‌های آینده اپلیکیشن خود، قابلیت وارد کردن مقادیر دلخواه برای افزایش موجودی را نیز به کیف پول اضافه کند.

برای خرید محصولات در صفحه اصلی قابلیت گفته شده، گزینه مشاهده لیست در دسته‌بندی سرویس‌های دیجیتال را انتخاب کنید. سپس دسته‌بندی‌های مختلف شامل برنامه، بازی، فیلم، بسته اینترنت، کتاب، موسیقی و کتاب صوتی نمایش داده خواهد شد. ایرانسل وعده افزودن گزینه تلویزیون در آینده را نیز داده است. با انتخاب هر دسته، محصولات مرتبط با آن به نمایش در می‌آید. 

کیف پول دیجیتال ایرانسل

در بخش برنامه می‌توان عناوین گوناگونی داخلی را مشاهده کرد که طیف وسیعی از اپ‌های بومی مانند پیام‌رسان‌ها، فرهنگ واژگان و ابزارهای چند رسانه‌ای مشاهده می‌شود. در بخش بازی چندین مورد از محبوب‌ترین عناوین داخلی در کنار بازی‌های توسعه‌دهندگان خارجی مانند سوپرسل و گیم لافت دیده می‌شود. ارائه محصولات مرتبط با دسته‌بندی‌های کتاب و کتاب صوتی نیز امر بسیار پسندیده است که می‌تواند در گسترش فرهنگ مطالعه در کشورمان تأثیر مثبتی داشته باشد.

کتاب‌های صوتی گزینه مناسبی برای افرادی محسوب می‌شود که زمان یا حوصله کافی برای خواندن متن را در اختیار ندارند و می‌توانند از بازه‌های زمانی اتلاف شده، بیشترین استفاده را ببرند. کتاب‌های مختلفی از مشهورترین نویسندگان جهان در زمینه‌های گوناگون از جمله رمان و روانشناسی توسط ایرانسل گلچین شده‌اند. بوف کور، گتسبی بزرگ، اثر مرکب، راز و بیگانه از مشهورترین عناوینی هستند که به چشمتان خواهد خورد.

کیف پول دیجیتال ایرانسل

در قسمت مسابقات و پیشنهادات ویژه می‌توانید مواردی طرح‌های مناسبتی و تشویقی متعددی را مشاهده کنید که معمولاً بسته‌های اینترنت رایگان را به کاربران هدیه می‌دهند. البته قرعه‌کشی برای دریافت جوایز هم در میان پیشنهادهای کیف پول دیجیتال دیده می‌شود. 

بخش پیشنهادات داغ نیز اقدام به معرفی طرح‌های پلکانی و افزایشی کرده است. کاربران در اولین استفاده از سرویس با افزایش موجودی می‌توانند ۲ گیگابایت اینترنت هدیه یک روزه دریافت کنند. همچنین با افزایش دوباره موجودی کیف پول و انجام چالش‌های مشخص شده امکان دریافت بیش از ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه مقدور خواهد بود. به کمک شارژ شگفت‌انگیز دیجیتال هم ۱۰ تا ۲۵ درصد از مبلغ شارژ به حساب دیجیتال کاربران به عنوان هدیه اضافه می‌شود. 

کیف پول دیجیتال ایرانسل

کیف پول دیجیتال ایرانسل پلتفرمی نوین برای دسترسی آسان‌تر کاربران به محتوای مجازی است که در صورت گسترش محصولات و خدمات خود می‌تواند به جایگزین مناسبی برای روش‌های عرضه قدیمی‌تر تبدیل شود.

البته استفاده از اپلیکیشن چارخونه برای دریافت محصولات خریداری شده ضروری است و اپلیکیشن ایرانسل من نمی‌تواند به تنهایی بستر لازم برای دریافت فایل‌ها را فراهم کند. اگر ایرانسل بتواند در آینده با ادغام دو سرویس گفته شده، بستری یکپارچه‌تر را برای کاربران فراهم کند، امکان استفاده از کیف پول دیجیتال بسیار راحت‌تر از قبل خواهد شد. 

ضمنا اگر تا حالا از کیف پول دیجیتال ایرانسل استفاده نکرده‌اید، فاصله ۹۰ روزه ۱۰ خرداد تا ‍۱۰ شهریور بهترین فرصت است چرا که در طول این ۹۰ روز، با انجام هر تراکنش به ارزش ۱٬۰۰۰ تومان، ۱ امتیاز کسب می‌کنید و می‌توانید در قرعه‌کشی کیف پول دیجیتال شرکت کنید. حداقل امتیاز لازم برای ورود به قرعه‌کشی ۵ امتیاز است و هرچه امتیاز شما بیشتر باشد، شانس بالاتری برای دریافت جایزه دارید.

ایرانسل من

ایرانسل من

سازنده: ایرانسل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۳ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی