ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس اپ
تکنولوژی

واتس‌اپ قابلیت فوروارد پک استیکر را در اختیار کاربران iOS قرار می‌دهد

واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران iOS اجازه می‌دهد پک‌های استیکر را در چت‌ها برای دوستان خود فوروارد کنند. این اپلیکیشن امروز با انتشار یک به‌روزرسانی بتا قابلیت یاد شده را ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران iOS اجازه می‌دهد پک‌های استیکر را در چت‌ها برای دوستان خود فوروارد کنند. این اپلیکیشن امروز با انتشار یک به‌روزرسانی بتا قابلیت یاد شده را در اختیار کاربران قرار داده است.

به گزارش WABetaInfo، این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پک‌های استیکر رسمی واتس‌اپ را خیلی سریع برای مخاطبان خود ارسال کنند. ویژگی جدید فوروارد استیکر در واتس‌اپ ۲.۲۱.۱۲۰.۱۳ ارائه شده است. برای استفاده از این قابلیت کافیست WhatsApp Sticker Store را باز و پک استیکر مدنظر خود را انتخاب کنید تا اطلاعات آن به نمایش درآید. سپس با زدن روی دکمه فوروارد و انتخاب مخاطب، لینکی برای دوست شما ارسال می‌شود که اجازه می‌دهد خیلی سریع پک استیکر را مشاهده و محتوای آن را دانلود کند.

این قابلیت متاسفانه هنوز از پک‌های استیکر شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند و امکان فوروارد آن‌ها را به وجود نمی‌آورد. افزون بر این، فعلا فقط کاربران iOS در نسخه بتای واتس‌اپ به این ویژگی دسترسی دارند و چنین امکانی برای کاربران اندروید موجود نیست. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که کاربران اندروید هم خیلی زود بتوانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.

واتس‌اپ در حال حاضر مشغول کار روی قابلیت‌های جدید متعددی است. این پیام‌رسان به‌زودی امکان استفاده همزمان از یک اکانت در چند دستگاه را فراهم می‌کند. همچنین قرار است حالتی به نام Disappearing Mode به واتس‌اپ اضافه شود که باعث حذف خودکار پیام‌های قبلی می‌شود.

یکی از دیگر ویژگی‌های تازه‌ای که واتس‌اپ در حال کار روی آن است، ویژگی انتقال چت‌ها به شماره تماس جدید است. این قابلیت با امکان تغییر شماره فرق می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که در صورت استفاده از یک موبایل دیگر با شماره‌ای جداگانه بتوانید چت‌های قبلی اکانت خود را روی دستگاه جدید و شماره تلفن جدیدتان داشته باشید. این شرکت همچنین چندی پیش کمپینی جهانی برپا کرد تا به انتقادات مربوط به حریم خصوصی پاسخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی