ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی M22 سامسونگ با دریافت تاییدیه بلوتوث یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره گوشی گلکسی M22 سامسونگ هستیم و حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است. این گوشی هوشمند اخیرا در وب‌سایت بلوتوث SIG با شماره مدل SM-M225FV_DS رویت شده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره گوشی گلکسی M22 سامسونگ هستیم و حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است.

این گوشی هوشمند اخیرا در وب‌سایت بلوتوث SIG با شماره مدل SM-M225FV_DS رویت شده که عبارت DS به معنای پشتیبانی از دو سیمکارت است. این تاییدیه اطلاعات زیادی در اختیارمان قرار نمی‌دهد و تنها می‌گوید این دستگاه از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه در گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود، بنابراین از برخی مشخصاتش اطلاع داریم. برای مثال سامسونگ این محصولش را به چیپ هلیو G80 مجهز می‌کند و آن را با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ روانه بازار خواهد کرد. اگرچه این گوشی با ۴ گیگابایت رم در این بنچمارک رویت شده، اما احتمالا در نسخه‌های دیگری با رم‌های متفاوت هم از راه می‌رسد.

گلکسی M22

گلکسی M22 اخیرا تاییدیه FCC را هم دریافت کرده که از پشتیبانی آن از شارژ سریع ۲۵ واتی خبر می‌دهد. با این حال، سامسونگ در جعبه این دستگاه یک شارژر ۱۵ واتی قرار می‌دهد، بنابراین برای تجربه سرعت شارژ بالاتر باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید.

تا به امروز سامسونگ اشاره‌ای به گلکسی M22 نکرده و نمی‌دانیم چه زمانی معرفی می‌شود، با این حال انتظار داریم این موبایل مبتنی بر گلکسی A22 4G باشد. گلکسی A22 به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۹۰ هرتز و یک تراشه ۸ هسته‌ای مجهز شده است.

گلکسی A22 از دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشحیص عمق بهره می‌برد و دوربین سلفی سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

سامسونگ اخیرا از گلکسی M32 هم رونمایی کرده. این دستگاه هم دوربین اصلی چهارگانه دارد و به چیپ هلیو G80 مدیاتک مجهز شده است. سامسونگ این محصولش را با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند و در نسخه پایه قیمتی برابر ۲۰۰ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۲ تیر ۱۴۰۰

    ارزش خرید ندارد،،، یه کلام نامه تمام

مطالب پیشنهادی