ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید لپ‌تاپ لنوو تینک‌پد X1 اکستریم با گرافیک RTX 3080 معرفی شد

لنوو با سه لپ‌تاپ به‌روز شده از سری تینک‌پد به نمایشگاه MWC 2021 می‌رود. یکی از این دستگاه تینک‌پد X1 اکستریم خواهد بود که نمایشگر ۱۶ اینچی با پردازنده نسل یازدهم اینتل و گرافیک جی‌فورس ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

لنوو با سه لپ‌تاپ به‌روز شده از سری تینک‌پد به نمایشگاه MWC 2021 می‌رود. یکی از این دستگاه تینک‌پد X1 اکستریم خواهد بود که نمایشگر ۱۶ اینچی با پردازنده نسل یازدهم اینتل و گرافیک جی‌فورس RTX 30 دارد. دو دستگاه بعدی هم از پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD استفاده می‌کنند.

کنگره جهانی موبایل امسال میزبان سه لپ‌تاپ قدرتمند از برند لنوو خواهد بود که قوی‌ترین آن‌ها تینک‌پد X1 اکستریم نام دارد. این دستگاه نسبت به نسل قبلی به صفحه بزرگ‌تری مجهز شده و حالا از نمایشگری با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و حاشیه‌های باریک بهره می‌برد. علی‌رغم افزایش اندازه نمایشگر، خود دستگاه چندان بزرگ‌تر نشده و وزنی در حدود ۱.۸ کیلوگرم دارد.

لنوو تینک‌پد X1 اکستریم
لنوو تینک‌پد X1 اکستریم

وضوح نمایشگر تینک‌پد X1 اکستریم در مدل پایه ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و در مدل بالاتر ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود. لنوو پردازنده نسل یازدهم اینتل سری Core H را به عنوان قلب تپنده این لپ‌تاپ انتخاب کرده و می‌توانید آن را با کارت‌های گرافیک مختلفی از RTX 3050 Ti گرفته تا RTX 3080 همراه کنید. تینک‌پد X1 اکستریم سیستم خنک‌سازی جدیدی با لوله‌های حرارتی، محفظه بخار و تهویه هوای بهتر دارد.

نسخه جدید تینک‌پد X1 اکستریم از حداکثر ۶۴ گیگابایت رم، دو حافظه SSD دو ترابایتی و وب‌کم 1080p پشتیبانی می‌کند. عمر باتری این لپ‌تاپ به ۱۰.۷ ساعت می‌رسد و قیمت آن از ۲۱۴۹ دلار شروع می‌شود. لنوو این محصول را از ماه اوت به بازار می‌فرستد.

لنوو تینک‌پد L13 یوگا
لنوو تینک‌پد L13 یوگا

نسل دوم تینک‌پد L13 یوگا و تینک‌پد L13 از پردازنده AMD سری رایزن ۵۰۰۰ پرو در کنار نمایشگر ۱۳.۳ اینچی استفاده می‌کنند. لنوو ادعا کرده که عمر باتری این دو محصول هم مشابه تینک‌پد X1 اکستریم است. این دو مدل حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم، حافظه SSD یک ترابایتی و نمایشگر 1080p بهره می‌برند.

لنوو تینک‌پد L13
لنوو تینک‌پد L13

سری تینک‌پد L13 هم از ماه اوت به بازار می‌آیند. قیمت مدل عادی از ۷۹۹ دلار و مدل یوگا از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • azam_nuri
    azam_nuri | ۲ تیر ۱۴۰۰

    یو دونت نه می
    دونت اور تینک
    تینک یو نو می
    جاست فالو می
    ------
    تینک تی تینک تینک
    تینک تی تینک تینک

مطالب پیشنهادی