ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آئودی با شارژ رایگان سه ساله، مشتریان را به خرید e-tron GT و RS e-tron GT تشویق می‌کند

آئودی به خریداران هر یک از مدل‌های e-tron GT و RS e-tron GT در ایالات متحده، شارژ رایگان اهدا می‌کند. آنطور که این کمپانی آلمانی در بیانیه مربوطه گفته، دارندگان دو مدل مذکور خواهند توانست ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

آئودی به خریداران هر یک از مدل‌های e-tron GT و RS e-tron GT در ایالات متحده، شارژ رایگان اهدا می‌کند. آنطور که این کمپانی آلمانی در بیانیه مربوطه گفته، دارندگان دو مدل مذکور خواهند توانست به مدت سه سال از شبکه شارژ سریع الکتریفای امریکا (Electrify America) بدون پرداخت هزینه، استفاده کنند.

با توجه به پشتیبانی از نرخ شارژ حداکثر 270 کیلووات و ارائه چنین سرعتی از سوی الکتریفای امریکا، e-tron GT و RS e-tron GT با 22 توقف در ایستگاه‌های شارژ این شرکت، انرژی لازم برای پیمایش 180 مایل (معادل 290 کیلومتر) مسافت را در خود ذخیره‌سازی می‌کنند. شاید بدانید الکتریفای آمریکا جزو بزرگ‌ترین شبکه‌های شارژ خودروهای برقی است. این شرکت در نظر دارد تا پایان سال 2021 تعداد ایستگاه‌های خود را به 3,500 واحد برساند.

با توجه به گرایش روزافزون خودروسازان به سمت مدل‌های الکتریکی، برندهای مختلف در تلاش هستند از طریق ارائه شارژ رایگان در ایستگاه‌های معین، مشتریان مدل‌های جدید را به سمت محصولات خود جذب کنند. تجربه نشان داده این روش بسیار مناسب و کارآمد بوده و نقشی کاملا پررنگ در جلب نظر مثبت مشتریان دارد.

به غیر از این، آئودی اعلام کرده با همکاری کمپانی Qmerit می‌خواهد راهکارهای بهتری برای شارژ خودروهای برقی در منزل ارائه کند. برای مثال مشتریان این برند آلمانی می‌توانند یک شارژر دو به یک مخصوص را به عنوان آپشن انتخاب کنند. این شارژر بصورت استاندارد با پریزهای 120 و 240 ولتی سازگاری دارد.

آپشن HomeStation دیگر موردی است که به خریداران e-tron GT و RS e-tron GT پیشنهاد می‌شود. این آپشن در واقع محصولی از الکتریفای امریکا است و امکان شارژ بی‌سیم با نرخ 9.6 کیلووات در منزل را فراهم می‌کند.

بد نیست اشاره کنیم e-tron GT و RS e-tron GT جزو جدیدترین محصولات برقی ارباب حلقه‌ها هستند. همانگونه که قبلا به اطلاعتان رسانده‌ایم، پیشرانه دوموتوره e-tron GT توانایی تولید حداکثر 522 اسب بخار قدرت و 639 نیوتن متر گشتاور را در حالت تقویت (Boost Mode) دارد. این پیشرانه در مدل قدرتمندتر RS e-tron GT هم 637 اسب بخار قدرت و 829 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

نسخه RS آئودی e-tron GT

از لحاظ مسافت قابل پیمایش نیز باید اشاره کنیم e-tron GT مطابق با استاندارد EPA قادر است تا 238 مایل (383 کیلومتر) مسافت را پشت سر بگذارد. نسخه RS هم پس از 232 مایل (373 کیلومتر) به شارژ مجدد نیاز پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی