ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های هکری؛ به قلب کامپیوترها نفوذ کن

هکرها که همیشه به شکل افرادی هودی پوشیده و بی نام و نشان در فیلم‌ها و بازی‌ها معرفی می‌شوند برای همه‌ی ما آنقدر جذاب هستند که حداقل یک بار از خودمان پرسیده باشیم، هکر بودن ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

هکرها که همیشه به شکل افرادی هودی پوشیده و بی نام و نشان در فیلم‌ها و بازی‌ها معرفی می‌شوند برای همه‌ی ما آنقدر جذاب هستند که حداقل یک بار از خودمان پرسیده باشیم، هکر بودن چه شکلی است؟

دنیای جذاب و گسترده‌ی بازی‌ها در این مورد هم کم نگذاشته و بازی‌هایی وجود دارند که در آن نقش یک هکر را به دوش می کشید. بنابراین در این مطلب به سراغ بهترین بازی‌های هکری موبایل رفتیم که می‌توانند به شما کمک کنند چیزی شبیه به هکر بودن را تجربه کنید.

Hacking Hero

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی Hacking Hero که گیم‌پلی ساده‌ای هم دارد به شما نقش هکری را می‌دهد که باید به سیستم یک سازمان جهانی نفوذ کند و با آلوده کردن این سیستم به ویروس و بدافزارهای مختلف، امنیت آن را لکه‌دار کند. هر چه در بازی جلوتر بروید توانایی‌های بیشتری به دست می‌آورید و قدرتتان هم بیشتر می‌شود.

اما این کل داستان نیست؛ با انجام دادن این ماموریت‌ها پول هم به دست می‌آورید که به ارتقای کاراکتر اصلی کمک می‌کند. در این بازی می‌توانید با هکرهای دیگر از سراسر جهان تیم تشکیل بدهید و به صورت گروهی کارها را جلو ببرید. طراحی گرافیکی بازی هم کاملا فانتزی است تا یادتان نرود که این فقط یک بازی کژوال است.

Hacking Hero ‏

Hacking Hero ‏

سازنده: Tapps Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 32 مگابایت زبان:

Into the Deep Web

  • بازی آفلاین است‏

بازی Into the Deep Web می‌خواهد شما را به یک هکر همه‌چیزدان تبدیل کند زیرا کاراکتر بازی یک هکر کنجکاو است که فقط دستکاری و نفوذ به سیستم‌ها برایش کافی نیست و می‌خواهد رازهای پنهان در جهان را کشف کند و بفهمد پشت پرده نظریه‌ها و خبرهای مبهم دقیقا چه خبر است.

بازی جز تلاشی که برای حل کردن پازل‌ها لازم است به توانایی خاصی نیاز ندارد و صرفا با کلیک کردن گیم‌پلی جلو خواهد رفت. تفاوت این بازی با سایر بازی‌های لیست در این است که تجربه‌ی جدی و واقع‌گرایانه‌ای در اختیار شما نمی‌گذارد اما در عوض یک داستان جذاب و مرموز را روایت می‌کند.

Into the Deep Web

Into the Deep Web

سازنده: Tapps Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 25 مگابایت زبان:

Hackers

  • بازی آفلاین است

بازی Hackers کمی جدی‌تر سراغ داستان هکرها رفته و به شما اجازه می‌دهد ساختن ویروس‌ها و بدافزارهای مخرب را امتحان کنید. پس از اینکه ویروس را ساختید می‌توانید به هکرهای دیگر حمله کنید و از کار آن‌ها سر در بیاورید اما از آن‌جا که هر عملی، عکس العملی هم دارد باید منتظر حملات متقابل باشید و آمادگی دفاع از خودتان را به دست بیاورید.

بازی از نظر طراحی جزئیات جالبی دارد و یکی از گیم‌پلی‌های خاصی است که در این موضوع می‌توانید تجربه کنید. بنابراین اگر می‌خواهید تجربه‌‌ای نزدیک به واقعیت داشته باشید این بازی گزینه‌ی خوبی است.

!Hackers - Join the Cyberwar

!Hackers - Join the Cyberwar

سازنده: .Trickster Arts s.r.o قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 273 / 80 مگابایت زبان:

 HackBot

  • بازی آنلاین است

سال ۲۰۵۱ است و قدرتمندترین سازمان‌های جنایتکار در جهان با هم متحد شده‌اند و با ساختن هک‌بات در حال دزدیدن اسرار محرمانه و سواستفاده هستند. شما که عضوی از هک‌بات هستید باید با به کار گرفتن هوش، استراتژی و مهارت‌های هکری، خود را در بین بهترین هکرها جا بدهید.

بازی آنلاین است و دو مود دارد که گیم‌پلی هر دو حالت کاملا بر پایه‌ی سرعت عمل شما طراحی شده‌ است اگر بتوانید سریع‌تر از بقیه پسوردها را پیدا کنید، برنده‌ی رقابت می‌شوید و رتبه‌ی شما در بین هکرها ارتقا پیدا می‌کند.

HackBot Hacking Game

HackBot Hacking Game

سازنده: RoboBot Studio قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 47 / 16 مگابایت زبان:

The Lonely Hacker

  • بازی آفلاین است

بازی The Lonely Hacker‏ با مقدار کمی تحریف به شما می‌گوید در دنیای هکرها چه خبر است. این بازی یک شبیه‌ساز است که حتی از لوکیشن‌های واقعی هم استفاده کرده و علاوه بر گیم‌پلی اصلی چند مینی‌گیم هم دارد که بازی را به یک گزینه‌ی خوب برای وقت‌کذرانی تبدیل کرده است.

این بازی اول ابزارهای سایبری را به شما معرفی می‌کند و کمی اطلاعات هم در اختیار شما می‌گذارد و سپس نوبت شما است که از این ابزارها استفاده کنید. سازندگان این بازی می‌گویند قصد داشته‌اند با ساختن یک بازی رئالیستیک به افراد کمک کنند تا کمی با ساز و کار دنیای دیجیتال آشنا شوند.

The Lonely Hacker

The Lonely Hacker

سازنده: The Lonely Developer 2020 قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 113 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی