ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ شروع به انتشار یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های سری گلکسی S21 کرد

سامسونگ در ماه جاری میلادی حداقل سه بروزرسانی برای سری گلکسی S21 ارائه کرده. دو مورد اول فقط برای برخی بازارها و اکنون سومین بروزرسانی سری گلکسی S21 در این هفته برای بازار جهانی عرضه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

سامسونگ در ماه جاری میلادی حداقل سه بروزرسانی برای سری گلکسی S21 ارائه کرده. دو مورد اول فقط برای برخی بازارها و اکنون سومین بروزرسانی سری گلکسی S21 در این هفته برای بازار جهانی عرضه شده که برخی مشکلات مربوط به دوربین و داغ شدن بیش از حد دستگاه را رفع می‌کند.

این بروزرسانی برای تمام مدل‌های سری گلکسی S21 منتشر شده و آن‌ها حالا در ایالات متحده آمریکا بروزرسانی نرم‌افزاری G99xUSQU4AUF5 را دریافت کرده‌اند.

بروزرسانی جدید سامسونگ به لطف پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۱، امنیت گوشی را افزایش می‌دهد، اما مهم‌تر از همه، وقفه دردسرساز آخرین پرچمداران سامسونگ در هنگام کار با دوربین و زوم کردن را از بین می‌برد و همچنین عملکرد حالت پرتره دوربین نیز بهبود پیدا می‌کند. سامسونگ در آپدیت جدید، مشکل افزایش دمای بیش از حد معمول پرچمدارهای خود را نیز برطرف کرده است.

گلکسی S21

با وجود رفع چنین مشکلاتی، به نظر نمی‌رسد که کرش کردن اندروید اتو با بروزرسانی جدید سامسونگ برطرف شده باشد، زیرا کاربران همچنان مشکلات مربوط به آن را گزارش می‌کنند. با این وجود کره‌ای‌ها اصلاحاتی را برای این مشکل در نظر گرفته‌اند که ماه‌ آینده ارائه می‌شود.

طبق معمول، دریافت آخرین بروزرسانی ارائه شده از سوی سامسونگ به راحتی و با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی، منوی مربوط به بروزرسانی نرم‌افزاری و انتخاب دکمه آپدیت امکان‌پذیر. البته این بروزرسانی هم اکنون در دسترس کاربران ایالات متحده قرار گرفته است و انتظار می‌رود طی روز‌های آینده برای سایر نقاط جهان نیز منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی