ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قفل کردن تب‌های ناشناس مرورگر کروم با فیس آیدی در iOS ممکن شد

مرورگر گوگل کروم در iOS حالا به قابلیت جدیدی مجهز شده که اجازه می‌دهد زبانه‌های ناشناس (Incognito) را پشت فیس آیدی قفل کنید تا هر کسی به راحتی نتواند آن‌ها را مشاهده کند. حالت ناشناس ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

مرورگر گوگل کروم در iOS حالا به قابلیت جدیدی مجهز شده که اجازه می‌دهد زبانه‌های ناشناس (Incognito) را پشت فیس آیدی قفل کنید تا هر کسی به راحتی نتواند آن‌ها را مشاهده کند.

حالت ناشناس در مرورگر کروم زمانی استفاده می‌شود که کاربر نمی‌خواهد سابقه وبگردی او در دستگاه ثبت شود. نسخه iOS این مرورگر اکنون یک قابلیت حریم خصوصی جدید دارد که اجازه می‌دهد حالت Incognito را با فیس آیدی آیفون قفل کنید. با فعال‌سازی این ویژگی تنها خود شما با نشان دادن چهره خود می‌توانید به بخش زبانه‌های ناشناس دسترسی داشته باشید.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، وقتی این قابلیت را فعال کردید، برای دسترسی به زبانه‌های ناشناس باید هویت خود را از طریق فیس آیدی برای iOS مشخص کنید. سپس می‌توانید زبانه‌ها را ببینید. البته وقتی قفل Incognito باز شد، مرورگر تنها زمانی دوباره قفل می‌شود که اپلیکیشن را ببندید.

از آن‌جایی که ویژگی یادشده هنوز در دست آزمایش قرار دارد، برای فعال‌سازی آن باید از آدرس chrome://flags به بخش فلگ‌ها بروید. سپس کافی است عبارت Device Authentication for Incognito را جستجو کنید. در ادامه با صفحه‌ای مثل صفحه زیر روبرو می‌شوید.

این‌جا باید گزینه Device Authentication for Incognito را در حالت Enabled قرار دهید. اکنون یک بار مرورگر را ببندید و دوباره آن را باز کنید. وقتی اپلیکیشن باز شد، به مسیر Settings > Privacy بروید و گزینه Lock Incognito Tabs when you close Chrome را فعال کنید. می‌توانید این گزینه را در تصویر زیر ببینید.

حالا ویژگی فعال شده، پس هر بار که بخواهید به بخش زبانه‌های ناشناس دسترسی پیدا کنید، باید چهره خود را به دستگاه نشان داده و قفل فیس آیدی را پشت سر بگذارید. اگر بعدا خواستید این قابلیت را غیرفعال کنید، کافی است دوباره به مسیر Settings > Privacy بروید و همان گزینه Lock Incognito Tabs when you close Chrome را غیرفعال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GT
    GT | ۲ تیر ۱۴۰۰

    چه خوب😈😈😈

  • Ali ghasemian
    Ali ghasemian | ۲ تیر ۱۴۰۰

    نرم افزار دیجیاتو دو روز هست به برخی خبرها که خیرسه بسته میشه، باگ داره ، لطفا درستش کنید

مطالب پیشنهادی