ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری P50 هواوی احتمالا با نسخه LTE اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسند

کوالکام مشغول توسعه نسخه جدید اسنپدراگون ۸۸۸ بدون پشتیبانی از شبکه ۵G است و طبق گفته منابع، هواوی قصد دارد برای گوشی‌های سری P50 از این تراشه استفاده کند. پردازنده جدید کوالکام با شماره مدل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

کوالکام مشغول توسعه نسخه جدید اسنپدراگون ۸۸۸ بدون پشتیبانی از شبکه ۵G است و طبق گفته منابع، هواوی قصد دارد برای گوشی‌های سری P50 از این تراشه استفاده کند.

پردازنده جدید کوالکام با شماره مدل SM8450 تولیدکنندگان و بازار کشورهایی را هدف قرار می‌دهد که شبکه ارتباطی 5G در آن‌ها هنوز توسعه نیافته و یا به شرکت‌های آمریکایی تامین کننده فناوری ۵G به دلیل تحریم‌ها دسترسی ندارند. به همین منظور برخی منابع ادعا می‌کنند گوشی‌های سری P50 هواوی که اواخر ماه آینده میلادی معرفی می‌شوند، از تراشه جدید کوالکام بهره خواهند برد.

هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده در حال حاضر نمی‌تواند با شرکت‌های آمریکایی برای محصولات 5G حتی تراشه‌های ARM تجارت داشته باشد. با این ظاهرا مشکلی در زمینه تراشه‌های LTE وجود ندارد، با این حال نباید منتظر استفاده از سرویس‌های گوگل در پرچمداران آینده هواوی باشیم.

همچنین ماه گذشته هواوی از اکوسیستم خود یعنی سیستم عامل هارمونی ۲.۰ رونمایی کرد. محصولات آینده این شرکت از جمله سری P50 هواوی از این سیستم عامل بهره می‌برند.

در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود که فشار اصلی هواوی در سری P50 استفاده از فناوری ۴G خواهد بود، زیرا به نظر می‌رسد موجودی تراشه‌های کایرین ۹۰۰۰ ۵G شرکت بسیار کم است. اما اکنون همه چیز برای هواوی ممکن است بهتر شود.

همچنین در مورد مشخصات گوشی‌های این سری اعلام شده بود که طراحی آن مشابه سری آنر ۵۰ خواهد بود و دوربین‌ها درون ماژول چند حلقه‌ای روی پنل پشتی قرار می‌گیرند. همچنین مشخص شده بود که سری P50 هواوی در ابتدا شامل مدل‌های پایه، پرو و پرو پلاس و در ادامه شامل نسخه‌های دیگری مانند P50 لایت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی