ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده مایکروسافت برای رونمایی از ویندوز ۱۱ با مشکلات فنی فراوان همراه بود

مایکروسافت در مراسم رونمایی امروز از جدیدترین نسخه ویندوز رونمایی کرد، اما اوضاع بر وفق مراد پیش نرفت و برخی مشکلات فنی باعث شد در طول مراسم، باگ‌هایی در پخش زنده به وجود بیاید. مایکروسافت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۴

مایکروسافت در مراسم رونمایی امروز از جدیدترین نسخه ویندوز رونمایی کرد، اما اوضاع بر وفق مراد پیش نرفت و برخی مشکلات فنی باعث شد در طول مراسم، باگ‌هایی در پخش زنده به وجود بیاید.

مایکروسافت ترجیح داد به جای پوشش رویداد رونمایی ویندوز ۱۱ از طریق یوتیوب، از سیستم پخش زنده خودش استفاده کند. اما همان ابتدای کار و قبل از معرفی نسخه جدید ویندوز مشکلات فنی پیش آمد تا جایی که برای لحظاتی پخش برنامه متوقف شد و تصویر «پانوس پانای» یکی از مدیران ارشد این شرکت نیز قابل مشاهده نبود.

دیجیاتو نیز که این رویداد را به صورت لایو پوشش می‌داد، با مشکل مشابه روبرو شد و برای دقایقی امکان پوشش رویداد فراهم نبود. وقتی اختلال در حین برنامه زنده رخ داد، نسبت دادن مشکل به مایکروسافت به ذهن نمی‌رسید و باور اینکه در رویداد آنلاین، مایکروسافت با مشکل فنی برخورد کند، کمی دور از انتظار به نظر می‌رسید. اکنون رسانه‌های مختلفی اعلام می‌کنند که پخش این مراسم زنده توسط پلتفرم‌های مایکروسافت با اختلال بسیار همراه بوده است.

دقیقا در لحظاتی که پانوس پانای از رشد و پیشرفت ردموندی‌ها و اهداف بزرگی که دنبال می‌کنند، صحبت می‌کرد، مشکلات فنی باعث شد این رویداد آنلاین به خوبی پیش نرود.  حال آنکه کاربرانی که با مرورگر اج این مراسم را دنبال می‌کردند از همان ابتدا با مشکل روبرو شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Cenaq2006
    Cenaq2006 | ۴ تیر ۱۴۰۰

    من داشتم کراسم رو از سرویس خودشون میدیدم و موقع پوشش میخواستم بهتون اطلاع بدم که اونا به مشکل خوردن ولی جایی نتونستم بهتون کامنت بدم .

مطالب پیشنهادی