ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید آیفون SE احتمالا نیمه اول ۲۰۲۲ با پشتیبانی از شبکه 5G از راه می‌رسد

به نظر می‌رسد اپل از فروش گوشی‌های آیفون SE راضی بوده است. طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، کوپرتینویی‌ها قصد دارند نسل جدید آیفون SE را نیمه اول سال آینده میلادی معرفی کنند. نسخه اولیه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

به نظر می‌رسد اپل از فروش گوشی‌های آیفون SE راضی بوده است. طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، کوپرتینویی‌ها قصد دارند نسل جدید آیفون SE را نیمه اول سال آینده میلادی معرفی کنند.

نسخه اولیه آیفون SE اپل در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد و توانست توجه کاربران را به خود جلب کرده و به یکی از بهترین گزینه‌های بازار تبدیل شد. نسخه بعدی این دستگاه، چهار سال بعد و در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و اکنون طبق گفته «مینگ-چی کو» اپل می خواهد در نیمه اول سال ۲۰۲۲ نسخه جدیدی از آیفون SE عرضه کند.

با این حال، انتظار تغییرات زیادی در نسخه جدید آیفون SE نداشته باشید زیرا این تحلیلگر مطرح محصولات اپل اشاره می‌کند که گوشی جدید تقریبا همان مدل فعلی است و از طراحی آیفون ۸ پیروی می‌کند. با این وجود، اعتقاد بر این است که آیفون SE جدید ۲۰۲۲ از شبکه ۵G و چیپست جدیدی پشتیبانی می‌کند.

نسل دوم گوشی‌های آیفون SE مانند آیفون ۱۱ از همان پردازنده A13 Bionic بهره می‌برند، بنابراین اپل شاید در آیفون SE جدید ۲۰۲۲ مانند آیفون ۱۳ از تراشه A15 استفاده کند. آیفون SE با برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری خود طبق گفته Omdia به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۰ تبدیل شد. با این وجود اگر اپل بتواند ضمن افزودن شبکه ۵G قیمت آیفون SE جدید ۲۰۲۲ را پایین نگه دارد، فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.

همچنین شایعات دیگری عنوان می‌کند که اپل ممکن است آیفون SE پلاس جدیدی معرفی کند که از نمایشگر بزرگتر و سنسور Touch ID قرار گرفته روی دکمه پاور گوشی بهره می‌برد. البته مینگ-چی کو در آخرین یادداشت خود به این دستگاه جدید هیچ اشاره‌ای نکرده است، بنابراین هنوز نمی‌توان به صورت رسمی وجود این دستگاه را تایید کرد و باید منتظر اخبار رسمی بیشتر باشیم. به هر حال، انتظار می‌رود آیفون SE جدید در اولین رویداد بهاری اپل معرفی شود.

سرانجام، کو همچنین عنوان کرد که اپل در حال کار روی نسخه جدیدی از آیفون ۱۱ با نمایشگر ۶ اینچی، Face ID و شبکه ۵G است اما برای رونمایی از آن باید تا سال ۲۰۲۳ منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی