ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

می میکس ۴ شیائومی احتمالا با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۱۲۰ وات از راه می‌رسد

تاکنون خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد موبایل پرچمدار آینده شیائومی یعنی «می میکس ۴» منتشر شده است. براساس اعلام یکی دیگر از منابع آگاه، این گوشی هوشمند با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

تاکنون خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد موبایل پرچمدار آینده شیائومی یعنی «می میکس ۴» منتشر شده است. براساس اعلام یکی دیگر از منابع آگاه، این گوشی هوشمند با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۱۲۰ وات در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گزارش جدیدی از یکی از منابع اگاه بازار در چین تایید می‌کند که گوشی پرچمدار می میکس ۴ شیائومی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت (دو باتری ۲۴۳۰ میلی آمپر ساعتی)، فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، این بالاترین میزان پشتیبانی از شارژ سریع در میان گوشی‌های پرچمدار بازار محسوب می‌شود.

می میکس ۴

گوشی آینده می میکس ۴ شیائومی با مشخصات پیشرفته‌ای روانه بازار خواهد شد و همچنین قرار است در این گوشی از جدیدترین نسل فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده شود تا تجربه‌ای کاملا متفاوت و تمام صفحه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در اواسط اردیبهشت ماه، یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Digital Chat Station» ادعا کرده بود که شیائومی قصد دارد دو گوشی موبایل پیشرفته جدید با فناوری دوربین زیر نمایشگر به شماره مدل‌های K8 و J18S را روانه بازار کند. به نظر می‌رسد مورد اول به می میکس ۴ و مورد دوم به گوشی تاشو میکس اشاره داشته باشد.

در گزارش منتشر شده عنوان شده است که احتمالا شیائومی دستگاه خود را با وضوح صفحه نمایش بالایی عرضه خواهد کرد که در مقایسه با وضوح نمایشگر Full HD خروجی بهتری داشته باشد. البته اخیرا در گزارش دیگری عنوان شده بود که می میکس ۴ از می ۱۱ اولترا گران‌تر خواهد بود.

انتظار می‌رود این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و آخرین نسخه رابط کاربری MIUI 13 بهره ببرد. MIUI 13 در مقایسه با نسخه گذشته خود چندین ویژگی و پیشرفت جدید به همراه خواهد داشت که طی هفته‌های آینده از آن‌ها مطلع خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی