ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۳
تکنولوژی

مینگ-چی کو: آیفون ۱۳ اپل به دلیل تحریم‌های هواوی فروش بسیار خوبی خواهد داشت

«مینگ-چی کو» در یادداشت جدیدی می‌گوید آیفون ۱۳ در سال جاری و سال آینده میلادی فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد. به عقیده او تحریم‌های هواوی یکی از دلایل اصلی این موفقیت خواهد بود. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۳

«مینگ-چی کو» در یادداشت جدیدی می‌گوید آیفون ۱۳ در سال جاری و سال آینده میلادی فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد. به عقیده او تحریم‌های هواوی یکی از دلایل اصلی این موفقیت خواهد بود.

مینگ-چی کو تحلیلگر مطرح اپل، یادداشتی را با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشته است که طبق آن پیش‌بینی می‌کند آیفون ۱۳ که قرار است در پاییز سال جاری عرضه شوند، فروش خوبی را از آن خود کنند. طبق گفته او دلیل اصلی این افزایش به ممنوعیت هواوی نسبت داده شده است.

آیفون ۱۳

او همچنین معتقد است که گوشی‌های آیفون اپل نه تنها در سال ۲۰۲۱ بلکه در سال آینده نیز فروش بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد. طبق انتظارات وی میزان عرضه این دستگاه‌ها به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به ۲۳۰-۲۴۰ میلیون تا ۲۵۰-۲۶۰ میلیون دستگاه خواهد رسید. در سال گذشته نیز میزان عرضه این گوشی‌ها ۱۹۵ میلیون دستگاه بوده است.

از طرفی دیگر سهم بازار گوشی‌های هواوی با وجود تحریم‌های صورت گرفته توسط ایالات متحده در حال کاهش است. هواوی در حال حاضر نمی‌تواند گوشی‌های خود را در ایالت متحده به فروش برساند، بنابراین کار تولید کننده چینی در بازار جهانی موبایل با دشواری‌های بسیاری روبرو بوده است. سهم بازار این شرکت در سه ماهه اول سال گذشته ۱۷ درصد و در سه ماهه اول سال جاری به ۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

برای نیمه دوم سال ۲۰۲۱، کو پیش بینی‌ می‌کند که آیفون به دلیل «ارتقا مشخصات اصلی خود» و «تحریم‌های هواوی توسط ایالات متحده» در صدر بازار گوشی‌های بالارده قرار گیرد. انتظار می‌رود اپل امسال چهار مدل جدید از گوشی‌های آیفون را با روزنه دوربین سلفی کوچکتر، دوربین بهبود یافته، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده جدید A15 معرفی کند.

درست مانند استراتژی‌ سال گذشته اپل برای سری آیفون ۱۲، آیفون ۱۳ نیز شامل چهار مدل خواهد بود. اطلاعات منتشر شده از این سری نشان می‌دهد که دوربین‌های موجود در مدل‌های معمولی از طراحی جدیدی برخوردار هستند و مدل‌های پرو منحصرا از فناوری لیدار بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی