ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ دنیای پابجی موبایل فانتزی می‌شود

مدتی است که بازی پابجی موبایل با همکاری فرنچایزهای مختلف، ایونت‌های متنوعی برگزار می‌کند. این ایونت‌ها از طرف بازیکنان با دو واکنش مختلف روبرو شده، برخی کاملا موافقند و عده‌ای هم معتقدند که بعضی از ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۴ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

مدتی است که بازی پابجی موبایل با همکاری فرنچایزهای مختلف، ایونت‌های متنوعی برگزار می‌کند. این ایونت‌ها از طرف بازیکنان با دو واکنش مختلف روبرو شده، برخی کاملا موافقند و عده‌ای هم معتقدند که بعضی از این ایونت‌ها با ذات واقع‌گرایانه بازی پابجی موبایل سازگار نیست.

با تمام این حرف‌ها به نظر می‌رسد که سازندگان بازی پابجی قصد دارند این روند را ادامه بدهند و این بار به سراغ کاراکترهای لاین رفته که  در بخش استیکرهای این پیام‌رسان وجود داشتند و به عنوان لاین فرندز شناخته می‌شوند. در طی ایونت می‌توانید با ورود روزانه به بازی و انجام دادن یک سری ماموریت‌ها آیتم‌های مخصوص ایونت را دریافت کنید.

بازی سایبرپانک Metal Revolution بعد از اتمام تست بتا، حالا در گوگل‌پلی به مرحله‌ی پیش ثبت‌نام رسیده و در سال جاری ابتدا برای موبایل و سپس سایر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. Yoozoo Games که توسعه‌دهنده‌ی این بازی است اعلام کرده که این بازی با تم مبارزات سایبرپانکی‌اش این سبک را دستخوش یک انقلاب خواهد کرد. بازیکنانی که در پیش‌ثبت‌نام شرکت می‌کنند پس از انتشار عمومی بازی، آیتم‌های جذابی به عنوان تشکر دریافت خواهند کرد.

بازی Xcom 2 collection پس از انتظار فراوان،‌ ماه بعد برای اندروید منتشر می‌شود. این بازی که پارسال برای سیستم‌عامل iOS در دسترس قرار گرفت، تقریبا مشابه نسخه‌ی اصلی است که برای کنسول و کامپیوترهای شخصی عرضهشده بود و صرفا کنترل‌های بازی دوباره طراحی شده‌اند. این بازی شامل تمام محتواهای مربوط به بازی است که تا به حال منتشر شده اند.

بازی RuneScape هم در این هفته اولین کوئست خود را با نام Elder God Wars: City of Senntisten منتشر کرد که بازیکنان می‌توانند به صورت کراس پلتفرم در آن شرکت کنند. بازیکنان باید در شهر زیرزمینی Senntisten که پر از رمز و رازهای تاریک است به ماجراجویی بپردازند. این کوئست یک نقشه‌ی جدید، چالش‌های فراوان و جوایز جذابی را به همراه خود دارد.

Railroad Ink Challenge

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی Railroad Ink Challenge‏ به مدت هفت دور فرصت دارید تا بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید. در هر دور باید تاس را بچرخانید و سپس از راه‌های موجود استفاده کنید تا راه‌های خروجی را تکمیل کنید. هر چه شبکه‌ی ارتباطی‌ای که می‌سازید گسترده‌تر باشد، امتیازات بیشتری هم نصیبتان می‌شود.

اگر علاوه بر حل کردن پازل اصلی، بتوانید ماموریت‌های زمان‌دار را هم به پایان برسانید امتیاز اضافی به دست می‌آورید. این ماموریت‌ها به صورت یک لیست در بازی نمایش داده می‌شوند و برای هرکدام زمان محدودی مشخص شده. اما قرار نیست فقط امتیاز جمع کنید، اگر نتوانید هر کدام از خروجی‌ها را به یک راه متصل کنید، امتیاز از دست می‌دهید.

Railroad Ink Challenge‏

Railroad Ink Challenge‏

سازنده: Horrible Games. قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 356.4/109 مگابایت زبان:

Monster Lord 2: Destiny

  • بازی آفلاین است

دوران کوتاه تست بتای بازی Monster Lord 2: Destiny‏ بالاخره به پایان رسید و این بازی که از بردگیم معروف Dungeons & Dragons الهام گرفته به صورت عمومی منتشر شد. در این بازی شما یک شکارچی هیولا هستید که در دنیایی فانتزی زندگی می‌کند و همواره در حال روبرو شدن با تجربیات عجیب و غریب است.

خیلی زود می‌فهمید دنیای خطرناکی روبروی شماست که نمی‌شود به تنهایی در آن زنده ماند پس بهتر است با هیولاهایی که سر راهتان قرار می‌گیرند یک تیم تشکیل بدهید. البته بعضی هیولاها سر سازگاری ندارند و نمی‌خواهند به شما کمک کنند اما یادتان باشد که به عنوان یک شکارچی می‌توانید در ازای شکار آن‌ها پول دریافت کنید.

Monster Lord 2: Destiny‏

Monster Lord 2: Destiny‏

سازنده: CYCLOPS قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 755.6/37 مگابایت زبان:

Baba Is You

  • بازی آفلاین است

بازی Baba Is You که در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود، حالا در پلتفرم موبایل هم در دسترس است. معمولا هر بازی یک سری قوانین دارد و شما پازل‌ها را بر این اساس حل می‌کنید اما گیم‌پلی بازی کمی با چیزی که پیش از این دیده‌اید تفاوت دارد زیرا شما باید قوانین را مشخص کنید.

یک سری کلمات در صفحه‌ی بازی وجود دارند و شما باید با جابجایی این کلمات یک قانون مناسب شکل بدهید. هر بار که یکی از کلمات را جابجا کنید، صفحه‌ی بازی تغییر می‌کند و وقتی قانون درست را شکل بدهید بالاخره تغییر صفحه ی بازی باعث می‌شود که پازل حل شود.

Baba Is You

Baba Is You

سازنده: Hempuli قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 134.3/88 مگابایت زبان:

Unmaze

  • بازی آفلاین است

در حقیقت باید گفت که Unmaze یک رمان مصور است که از داستان‌های اساطیری یونان تاثیر گرفته است . در این بازی شما با دو کاراکتر روبرو هستید که نیاز به کمک دارند، یکی از این کاراکترها در تاریکی زندگی می‌کند و دیگری در روشنایی است. بازی از سنسور نور دستگاه شما استفاده می‌کند و با توجه به میزان نور محیط یکی از کاراکترها را ملاقات خواهید کرد.

هر دو کاراکتر در یک ماز بزرگ گم شده‌اند و شما در تلاش هستید تا به آن‌ها کمک کنید اما به یاد داشته باشید هر چقدر به یکی از کاراکترها کمک کنید، کاراکتر دیگر راهش را بیشتر گم می‌کند. فصل اول بازی که تقریبا یک ساعت از گیم‌پلی را در بر می‌گیرد رایگان است اما برای دسترسی کامل باید بازی را بخرید.

Unmaze

Unmaze

سازنده: ARTE Experience‏ قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 764.1/24 مگابایت زبان:

Spelldust

  • بازی آنلاین است

آخرین بازی هفت سنگ این هفته، بازی Spelldust است که شبیه به ترکیبی از بازی کلش رویال و هارت استون به نظر می‌رسد و آمده تا جادوگرها را در مقابل هم قرار بدهد. این بازی استراتژیک است و نبردهای در آن مطابق زمان واقعی پیش می‌روند بنابراین می‌توانید با بازیکنانی از سراسر جهان رقابت کنید. بخش اصلی گیم‌پلی کارتی است و شما باید با به کار بردن کارت‌های مناسب با جادوگرهای دیگر بجنگید.

Spelldust‏

Spelldust‏

سازنده: Grand Pike AB قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 284.2/202 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی