ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بی ام و هزینه‌های تولید خود را تا سال 2025 تا یک چهارم کاهش خواهد داد

شرکت ساکن باواریا آلمان بی ام و در حال ایجاد تغییر و تحولات بزرگی در کسب و کار خود است که برخی از آنها بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. با این وجود برخی از ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شرکت ساکن باواریا آلمان بی ام و در حال ایجاد تغییر و تحولات بزرگی در کسب و کار خود است که برخی از آنها بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. با این وجود برخی از این تغییرات از همین حالا باعث نگرانی دوست داران این خودروساز آلمانی شده است.

شرکت بی ام و تخمین می‌زند تا سال 2030 در حدود نیمی از فروش خود مربوط به خودروهای تمام برقی باشد. بی ام و همچنان به تولید موتورهای احتراق داخلی متعهد است اما در 4 سال آینده تعداد موتورهای احتراق داخلی خود را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. همچنین بی ام و در نظر دارد تا هزینه تولید محصولات خود را به میزان 25 درصد تا سال 2025 کاهش دهد.

بی ام و به دنبال افزایش بهره وری و بهبود شرایط مالی خود تا اواسط دهه فعلی میلادی است.

بی ام و راهکارهای شرکت های بزرگی از جمله تسلا، فولکس واگن و دایملر در زمینه کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی و بهره وری مناسب دیده است و به همین دلیل قصد دارد تا با اجرای این برنامه تا 25 درصد از هزینه های تولید خود را کاهش دهد.

در حال حاضر بی ام و تنها به گفتن این جمله بسنده کرده است و صحبتی از برنامه های دقیق خود برای رسیدن به این هدف نکرده است.

اما سوالی که ذهن مخاطب را درگیر می‌کند این است که آیا با این کار کیفیت محصولات آینده شرکت بی ام و کاهش پیدا خواهد کرد؟ شرکت بی ام و یکی از تولید کنندگان پیشرو در صنعت خودروسازی است که کیفیت محصولات آن همیشه زبان زد است.

در نتیجه به نظر می‌رسد بی ام و در بلند مدت با قدم گذاشتن در راهی که شرکت های بزرگ از جمله فولکس واگن و تسلا در آن پیشتاز هستند با کاهش کیفیت قطعات، هزینه های سربار خود را کاهش خواهد داد. زیرا تولید کنندگان با این قیمت ها توانایی و کشش تولید محصولات با این درجه از کیفیت و کمیت را نخواهند داشت. این اتفاق در دهه های 70 و 80 میلادی نیز افتاده بود و به نظر می‌رسد خودروسازان چاره ای جز این ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی