ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می ۱۱
تکنولوژی

رابط کاربری MIUI 13 احتمالا تا دو ماه دیگر با شیائومی می میکس ۴ از راه می‌رسد

شیائومی روی رابط کاربری MIUI 13 کار می‌کند و طبق گفته یکی از مدیران بالارده این کمپانی، برای معرفی آن در ماه آگوست (مرداد و شهریور) آماده می‌شود و احتمالا همراه با آن، از گوشی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

شیائومی روی رابط کاربری MIUI 13 کار می‌کند و طبق گفته یکی از مدیران بالارده این کمپانی، برای معرفی آن در ماه آگوست (مرداد و شهریور) آماده می‌شود و احتمالا همراه با آن، از گوشی می میکس ۴ هم رونمایی خواهد شد.

نسخه بعدی رابط کاربری شیائومی اکنون در فاز آزمایشی قرار دارد و به احتمال زیاد در ماه آگوست معرفی می‌شود. پس از رونمایی، رابط کاربری MIUI 13 ابتدا در اختیار کاربران چینی قرار می‌گیرد و سپس در ماه‌های آینده، کاربران در بازار جهانی می‌توانند جدیدترین دستاورد شیائومی را تجربه کنند.

درباره این رابط کاربری جدید اطلاعات رسمی منتشر نشده و نمی‌دانیم با چه سبک طراحی روبه‌رو می‌شویم. علاوه بر این، از زبان طراحی که شیائومی انتخاب کرده هم اطلاعی نداریم.

با توجه به اینکه اندروید ۱۲ هنوز در فاز بتا قرار دارد و تا پاییز نسخه نهایی‌اش در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد، رابط کاربری MIUI 13 به احتمال زیاد مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود. پس از اینکه اندروید ۱۲ منتشر شود، شیائومی رابط کاربری جدیدش را با سیستم عامل موبایل جدید گوگل سازگار خواهد کرد.

رابط کاربری MIUI 13

انتظار می‌رود MIUI 13 برای محصولات زیادی منتشر شود. گزارش‌ها از انتشار این رابط کاربری جدید برای تمام دستگاه‌های شیائومی با عمر دو سال خبر می‌دهند، بنابراین کاربران زیادی می‌توانند آن را تجربه کنند.

مدت‌هاست گزارش‌هایی درباره توسعه گوشی می میکس ۴ توسط شیائومی منتشر می‌شود. این گوشی هوشمند که به مشخصات فنی قدرتمند و جدیدترین فناوری‌ها مجهز خواهد شد، در رده محصولاتی مانند می ۱۱ اولترا قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که این محصول جذاب همراه با MIUI 13 در ماه آگوست از راه برسد و به اولین گوشی چینی‌ها با رابط جدید شیائومی تبدیل شود.

گوشی‌های سری می میکس همواره با جدیدترین قطعات سخت افزاری و فناوری‌های مدرن وارد بازار شده‌اند که برای مثال می‌توان به حاشیه‌های بسیار کم اطراف نمایشگر یا مکانیزم کشویی دوربین در نسل‌های قبلی اشاره کرد. حالا گزارش‌ها از تجهیز نسل جدید این سری به دوربین سلفی زیر نمایشگر خبر می‌دهند و البته انتظار می‌رود قادر به پشتیبانی از باند فوق وسیع هم باشد. این دستگاه احتمالا با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • parvazx
    parvazx | ۵ تیر ۱۴۰۰

    سلام. آقای محمد قریشی ممکنه این والپیپر تو عکس رو برام بفرستید؟😍 😊

مطالب پیشنهادی