ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر روی قابلیت ورود به اکانت توسط حساب گوگل کار می‌کند

توییتر ظاهرا برای اینکه کاربران راحت‌تر بتوانند از این شبکه اجتماعی کار کنند، می‌خواهد قابلیت ورود به اکانت توسط حساب گوگل را فراهم کند. به تازگی «جین وونگ»، محقق اپلیکیشن در حساب توییترش تصویری از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

توییتر ظاهرا برای اینکه کاربران راحت‌تر بتوانند از این شبکه اجتماعی کار کنند، می‌خواهد قابلیت ورود به اکانت توسط حساب گوگل را فراهم کند.

به تازگی «جین وونگ»، محقق اپلیکیشن در حساب توییترش تصویری از این ویژگی منتشر کرده که طبق آن، توییتر قصد دارد سیستم ورود با حساب گوگل را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در تصویر ارائه شده از این ویژگی روی نسخه وب این شبکه اجتماعی، در کنار گزینه‌های «ثبت نام» و «ورود»، گزینه دیگری تحت عنوان «ادامه دادن با حساب گوگل» دیده می‌شود. احتمالا کاربران با استفاده از این گزینه جدید می‌توانند حساب گوگل خود را به توییتر متصل کنند، حساب جدیدی بسازند یا وارد حساب شخصی خود شوند.

توییتر

چندین سال است که گوگل روشی برای اپلیکیشن‌ها ارائه کرده تا کاربران آن‌ها فقط با استفاده از حساب این غول جستجوی اینترنتی وارد سیستم اپلیکیشن شوند. در این روش، دیگر نیازی به ارائه برخی مشخصات مانند نام و آدرس ایمیل وجود ندارد.

انتظار می‌رود که توییتر نیز در آینده نزدیک و پس از انجام تست‌های خود، این قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. البته هنوز هم این احتمال وجود دارد که توییتر نظر خود را تغییر دهد و به استفاده از حساب‌های گوگل روی نیاورد.

استفاده از این قابلیت برای کاربران نکات مثبت و منفی به همراه دارد. از دید مثبت، همه چیز برای کاربران راحت‌تر می‌شود و آن‌ها برای ورود به حساب شخصی خود فقط باید رمز عبور گوگل را به خاطر بسپارند. از طرفی دیگر اگر حساب گوگل کاربران به هر طریقی تحت نفوذ دیگران قرار بگیرد، مهاجم می‌تواند به حساب توییتر آن‌ها نیز دسترسی داشته باشد.

توییتر به عنوان جدیدترین ویژگی‌ها، سرانجام قابلیت اشتراک توییت در استوری اینستاگرام را در دسترس کاربران نسخه iOS قرار داده است. همچنین «جک دورسی»، مدیر عامل این شرکت چندی پیش وعده داده که شبکه لایتنینگ بیت‌کوین دیر یا زود به توییتر یا بلو اسکای اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی