ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Dragon City؛ اژدهایت را تربیت کن

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از دنیای فانتزی خوششان می‌آید، بازی Dragon City Mobile‏ برای شما ساخته شده است. این بازی را Socialpoint ساخته که قبلا هم با ساختن بازی Monster ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۵ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از دنیای فانتزی خوششان می‌آید، بازی Dragon City Mobile‏ برای شما ساخته شده است. این بازی را Socialpoint ساخته که قبلا هم با ساختن بازی Monster Legends حسابی سر زبان‌ها افتاده بود و به نظر می‌رسد بازی جدیدش هم قرار است موفقیت زیادی کسب کند.

داستان بازی از این قرار است که شما باید شهر خودتان را بسازید، در این شهر با انواع اژدها زندگی کنید، اژدهایتان را تربیت کنید و به برترین استاد اژدها در جهان تبدیل شوید. در دنیای جذاب و جادویی بازی Dragon City Mobile شما همیشه در موضع قدرت هستید اما همین باعث می‌شود بقیه بخواهند جایگاه شما را تصاحب کنند پس باید همواره در تلاش باشید تا همه‌چیز را ارتقا بدهید.

محل زندگی اژدهایان از دوران کهن تا به حال در جزیره‌های معلق بوده پس شما هم ساخت شهر را روی یکی از همین جزیره‌ها آغاز می‌کنید. شهر باید مزارع و ساختمان‌ها را در کنار هم داشته باشد زیرا تمام ساکنان شهر شما به غذا نیاز دارند و احتمالا بیشتر از همه بچه اژدهاهای کوچکی که قرار است منبع قدرت شما باشند.

هر اژدهای کوچکی که در جزیره‌ی شما شروع به زندگی می‌کند، متعلق به شما است بنابراین باید تا زمانی که به اژدهایی غول‌پیکر و قدرتمند تبدیل شوند از آن‌ها مراقبت کنید. بعد از این که تعداد کافی اژدهای عظیم‌الجثه در دست داشتید می‌توانید وارد رقابت‌های رو در رو و یک نفره شوید.

در این رقابت‌ها که آنلاین هم هستند،‌ شما در برابر بازیکنانی از سراسر جهان قرار می‌گیرید تا اژدهای خود را بسنجید و قدرتتان را به نمایش بگذارید. اگر اژدهای شما بتواند از زمین رقابت زنده بیرون بیاید، شما صاحب آیتم‌ها و جوایزی می‌شوید که به گسترش شهرتان به درد می‌خورند.

البته همیشه قرار نیست بر اساس دشمنی و رقابت جلو بروید. می‌توانید با سایر اساتید اژدها در یک بازی متحد شوید و با هم در ایونت‌های به خصوصی شرکت کنید که جوایز ارزشمندی دارند. علاوه بر این می‌توانید جوایز به خصوصی دریافت کنید که در اختیار سایر بازیکنان قرار نمی‌گیرد.

هر اژدهایی یک عنصر وجودی مخصوص دارد که ویژگی‌هایش را تعریف می‌کند. اگر این عناصر با هم ترکیب شوند یک گونه‌ی دورگه به وجود می‌آید که با ترکیبی از ویژگی‌های این عناصر می‌تواند قدرتمندتر باشد بنابراین ارتقای گونه‌های اژدها هم تاثیر زیادی در پیشرفت بازی و پیروزی در مبارزات دارند.

علاوه بر طراحی بصری جذاب بازی و گیم‌پلی روان، تنوع کاراکترها هم بسیار زیاد است و حدود هزار نوع اژدها در بازی وجود دارند که می‌توانید از جمع‌آوری آن‌ها لذت ببرید. در کل می‌توان گفت که بازی Dragon City Mobile ارزش امتحان کردن را دارد و می‌تواند یک گزینه‌ی سرگرم کننده باشد.

Dragon City Mobile‏

Dragon City Mobile‏

سازنده: Socialpoint قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 282.8/133 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرمهدی نجفی
    امیرمهدی نجفی | ۶ تیر ۱۴۰۰

    پرداخت درون برنامه ای یعنی چی؟

    • keysam
      keysam | ۶ تیر ۱۴۰۰

      یعنی بعضی از قابلیت ها، شخصیت ها، لباس ها و... رو باید با پول واقعی خرید نه ارزهای داخل برنامه یا بازی

مطالب پیشنهادی