ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر رسمی هواوی نوا 8i با دوربین اصلی چهارگانه منتشر شد

هواوی روی گوشی جدیدی به نام نوا 8i کار می‌کند و آن را وارد بازار آسیا می‌کند. حالا رندر رسمی این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده که بخشی از پنل پشتی آن شامل ماژول ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵

هواوی روی گوشی جدیدی به نام نوا 8i کار می‌کند و آن را وارد بازار آسیا می‌کند. حالا رندر رسمی این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده که بخشی از پنل پشتی آن شامل ماژول دوربین را به نمایش می‌گذارد.

اگرچه هواوی چندین روز پیش توسعه نوا 8i را تایید کرده بود و البته برخی از مشخصاتش را هم اعلام کرد، اما آن را به علاقه‌مندان نشان نداد و تصویری از آن منتشر نکرد. اما حالا شاهد انتشار تصویری از این دستگاه هستیم.

این رندر رسمی، بخشی از پنل پشتی هواوی نوا 8i را نشان می‌دهد که شامل ماژول دوربین اصلی هم می‌شود. این دستگاه به ماژول دوربین دایره‌ای مشابه هواوی میت ۳۰ پرو مجهز شده که ۴ سنسور را میزبانی می‌کند و در کنار آن، فلاش LED به چشم می‌خورد.

طبق این رندر، لبه‌های پنل پشتی شیشه‌ای خمیدگی زیادی دارد و با فریم باریکی روبه‌رو هستیم. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور که سنسور اثر انگشت درون آن تعبیه شده، در سمت راست دستگاه به چشم می‌خورند.

هواوی نوا 8i

دستگاه موجود در این رندر نقره‌ای رنگ است، با این حال نوا 8i در رنگ‌های مشکی و آبی هم وارد بازار می‌شود. اگرچه رندری از طراحی پنل جلویی این گوشی منتشر نشده، اما انتظار داریم در سمت چپ بالای نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار بگیرد.

هواوی نوا 8i به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود و قادر به پوشش گاموت رنگی DCI-P3 است. هواوی این محصولش را به چیپ اسنپدراگون ۶۶۲ به همراه باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی است.

دوربین اصلی این دستگاه را یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو تشکیل می‌دهند. این دستگاه با اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 11 از راه می‌رسد، اما در آینده به سیستم عامل هارمونی بروزرسانی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی