ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفارش کتاب‌ های درسی
تکنولوژی

ثبت اینترنتی سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم آغاز شد

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم از امروز (یکشنبه) می‌توانند کتاب‌های درسی خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند. بر اساس این اطلاعیه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۵

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم از امروز (یکشنبه) می‌توانند کتاب‌های درسی خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند.

بر اساس این اطلاعیه دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم پس از ثبت‌نام در مدرسه و ثبت و تأیید اطلاعات در سامانه سیدا می‌توانند از امروز ششم تیر ماه با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir کتاب‌های درسی خود را سفارش دهند.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در این اطلاعیه ضمن تقدیر از تمامی خانواده‌ها، مدیران مدارس و دست اندرکاران حوزه آموزش و رسانه که تلاش ویژه‌ای برای اطلاع‌رسانی و ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان میان پایه در شرایط شیوع ویروس کرونا داشته‌اند، اعلام کرد: «تا کنون ۹۴ درصد از دانش‌آموزان میان پایه ثبت سفارش خود را انجام داده‌اند.»

سفارش کتاب‌ های درسی

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده که دانش‌آموزان میان پایه که تاکنون موفق به سفارش کتاب‌های خود به هر دلیلی نشده‌اند، می‌توانند بعد از ثبت نام در مدرسه محل تحصیل خود از تاریخ ۱۶ تا ۳۱ مرداد مجددا نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام کنند.

ثبت نام برای کتاب‌های درسی پروسه آسان و روانی است و چند دقیقه بیشتر وقت دانش‌آموزان و اولیاء آن‌ها را نمی‌گیرد. برای این منظور باید حتما اطلاعات دانش‌آموز در سامانه سیدا ثبت شده باشد. در این صورت ثبت سفارش کتاب انجام‌پذیر خواهد بود.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برای خرید و سفارش کتاب از سامانه فروش یک راهنمای تصویری هم تهیه کرده که می‌توانید از این لینک به آن دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی