ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فعالیت بایننس در بریتانیا، ژاپن و بخشی از کانادا به‌خاطر هشدارهای قانونی متوقف شد

مرجع ناظر امور مالی بریتانیا به‌تازگی اعلام کرده که بایننس در این کشور اجازه فعالیت ندارد. این صرافی چندی پیش به دنبال تذکر نهادهای نظارتی ژاپن و انتاریو کانادا اعلام کرده بود که فعالیت‌های خود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

مرجع ناظر امور مالی بریتانیا به‌تازگی اعلام کرده که بایننس در این کشور اجازه فعالیت ندارد. این صرافی چندی پیش به دنبال تذکر نهادهای نظارتی ژاپن و انتاریو کانادا اعلام کرده بود که فعالیت‌های خود را در این دو کشور نیز ادامه نخواهد داد.

مرجع راهبرد امور مالی انگلیس در بیانیه‌ای گفت بایننس نمی‌تواند بدون دریافت مجوز کتبی در این کشور فعالیت داشته باشد. این مرجع مدعی است که بایننس در بریتانیا فعالیت داشته و خدمات و محصولات خود را از طریق وب‌سایتش به کاربران ارائه کرده است.

ژاپن هم اخیرا به بایننس هشدار داده بود که ادامه فعالیت آن‌ها بدون دریافت مجوزهای لازم غیرقانونی خواهد بود. سازمان خدمات مالی این کشور با ارسال تذکری به بایننس اعلام کرد که این صرافی برای فعالیت تجاری در ژاپن مجوز ندارد.

بایننس قبلا هم در سال ۲۰۱۸ تذکر مشابهی را از ژاپن دریافت کرده و مدیرعامل آن گفته بود که این شرکت در حال گفتگو برای حل مشکل پیش آمده است. حالا سخنگوی بایننس در واکنش به این خبر می‌گوید:

«بایننس در حال حاضر در ژاپن فعالیت صرافی ندارد و در پی جذب کاربران ژاپنی نیست. حتما درک می‌کنید که ما به موجب سیاست‌های موجود درباره مسائل مربوط به نهادهای قانونی اظهارنظر نمی‌کنیم.»

این صرافی همچنین ساعاتی پیش اعلام کرد که به موجب تبدیل شدن انتاریو کانادا به یک منطقه قضایی محدود، دیگر قادر به ادامه سرویس‌دهی به کاربران این منطقه نیست. استان انتاریو در هفته‌های اخیر به سختی با شرکت‌های فعال در حوزه رمزارزها برخورد کرده است.

این استان در تاریخ ۱۹ آوریل ادامه فعالیت صرافی‌های رمزارزی را منوط به دریافت مجوز کرد. کمیسیون اوراق بهادار انتاریو هفته گذشته گفت جلسه استماعی برگزار می‌کند تا درباره نقض قوانین کانادا توسط صرافی Bybit بحث کند. حالا از کاربران خواسته شده که تا انتهای دسامبر ۲۰۲۱ پوزیشن‌های سرمایه‌گذاری خود را ببندند و سرمایه‌های خود را از اکانت‌شان خارج کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی