ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو ام وان
تکنولوژی

بلومبرگ: اپل روی آیپد پرو با نمایشگر بزرگتر کار می‌کند

اپل امسال از آیپد پرو M1 با نمایشگر ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی رونمایی کرد، اما احتمالا در آینده چنین رویکردی تغییر می‌کند و آیپد پروهای آینده با نمایشگر بزرگتری از راه می‌رسند. طبق گزارش جدید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

اپل امسال از آیپد پرو M1 با نمایشگر ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی رونمایی کرد، اما احتمالا در آینده چنین رویکردی تغییر می‌کند و آیپد پروهای آینده با نمایشگر بزرگتری از راه می‌رسند.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، آیپد پرو با نمایشگر بزرگتر چندین سال دیگر معرفی می‌شود:

«مهندسان و طراحان در حال کار روی آیپدهای جدید با نمایشگر بزرگتر هستند که در زودترین زمان، دو سال دیگر از راه می‌رسند. این محصولات به احتمال زیاد سال آینده میلادی معرفی نمی‌شوند و اپل روی بازطراحی آیپد پرو با سایز یکسان با مدل‌های کنونی تمرکز می‌کند. البته این احتمال هم وجود دارد که آیپد پرو با نمایشگر بزرگتر هیچ موقع معرفی نشود. با این وجود آیپد با نمایشگر بزرگتر می‌تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی باشد و فاصله میان تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را کاهش دهد.»

در حال حاضر آیپد پرو با نمایشگر ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی در بازار حضور دارد و از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد. بلومبرگ در گذشته در گزارشی گفته بود که اپل در حال آزمایش پنل پشتی شیشه‌ای برای نسل جدید این تبلت در سال ۲۰۲۲ است تا پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم را به آن اضافه کند.

آیپد پرو ام وان

استفاده از نمایشگر بزرگتر در آیپد پرو می‌تواند فاصله تبلت‌های اپل با مک‌بوک‌ها را کاهش دهد. در حال حاضر بزرگترین مک‌بوک اپل به نمایشگر ۱۶ اینچی مجهز شده و انتظار می‌رود در آینده مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی هم از راه برسد.

با وجودی که نمایشگر بزرگتر می‌تواند کارایی آیپد پرو را افزایش دهد، اما سیستم عاملش یک مانع بزرگ برای استفاده کامل از سخت افزار قدرتمندش است. iPadOS نمی‌تواند با مک او اس رقابت کند و برای مثال قدرت بالای چیپ M1 در آیپد پرو ۲۰۲۱ هم قربانی همین سیستم عامل شده است.

بلومبرگ به این موضوع اشاره کرده که اپل در نهایت باید امکان اجرای اپ‌های مک یا برنامه‌های شبیه به آن‌ها را برای آیپد پرو ممکن کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر اسکندری
    امیر اسکندری | ۷ تیر ۱۴۰۰

    اپل خودش هم میدونه و داره به این سمت هم میره که دستگاه هایی مثل سرفیس بوک بسازه ، قبلا پردازنده های مک و ایپد رو یکی کرد ، الان داره ایپد هایی میسازه که مشابه با اندازه های لبتاباشن و در اینده لبتاب هاشو حذف و تبلت لبتاب هایی مثل سرفیس بوک ارائه میده ، بیاید واقع بین باشیم ایپد ۱۳ اینچ فعلی از بزرگترین های بازار هستش

    اپل در بحث نرم افزار ایپد خیلی مشکل داره و ایپد او اس چیزی نیست جز ایفون او اسی که دو ایکون رو همزمان نمایش میده و ایپد ها ارزش ندارند که بجای لبتاب تبلت هاشو بخریم

مطالب پیشنهادی