ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Albion Online؛ سفر به سرزمین جنگ و جادو

رسیدن به سرزمین موعود که همه آن‌جا خوشبخت هستند، یکی از موضوعاتی است که در داستان‌های مختلف درباره‌ آن خوانده و شنیده‌ایم. بازی Albion Online این داستان را به یک بازی جذاب در سبک MMO ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

رسیدن به سرزمین موعود که همه آن‌جا خوشبخت هستند، یکی از موضوعاتی است که در داستان‌های مختلف درباره‌ آن خوانده و شنیده‌ایم. بازی Albion Online این داستان را به یک بازی جذاب در سبک MMO تبدیل کرده که در آن به سرزمین جادویی آلبیون سفر می‌کنید.

داستان بازی از این قرار است که شما به همراه افراد دیگری که در جستجوی سرزمین آلبیون هستند سوار یک کشتی می‌شوید و پس از گذشتن از یک دریای طوفانی و متلاطم بالاخره به همراه شجاع‌ترین افراد کشتی به این سرزمین جادویی می‌رسید. این تازه شروع ماجراست زیرا شما با دست خالی به آلبیون رسیده‌اید.

به همین ترتیب، یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی جمع‌آوری منابعی است که ساختن تجهیزات، تهیه‌ی غذا و ارتقای کاراکترتان به کار می‌آیند. به جز ساختن و یا به اصطلاح کرفت کردن آیتم‌ها یک راه دیگر هم وجود دارد و آن لوت کردن بازیکنانی است که به دست شما یا بازیکنان دیگر کشته می‌شوند.

علاوه بر این، می‌توانید از پرداخت درون‌برنامه‌ای هم استفاده کنید تا آیتم‌های مختلف را راحت‌تر به دست بیاورید و سریع‌تر پیشرفت کنید. البته پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در بازی Albion Online کاملا متعادل هستند و اگر نخواهید پولی پرداخت کنید هم می‌توانید در بازی دوام بیاورید و پیشرفت کنید.

سرزمین آلبیون بسیار گسترده است و شما باید این سرزمین را با همراهی بازیکنان دیگر کشف کنید. در حال کشف این سرزمین بزرگ باید دشمنانتان را از سر راه بردارید و این سرآغاز جنگ‌هایی است که در انتظار شما خواهند بود. البته در این دنیای بزرگ شما می‌توانید یک جزیره یا شهر برای خودتان داشته باشید.

شهری که برای خودتان تصاحب کرده‌اید، خانه‌ی شماست و جایی است که در آن می‌توانید محصولات کشاورزی را بکارید و بعدا بفروشید یا به غذا تبدیل کنید، آیتم‌هایی که لوت کرده‌اید را ذخیره کنید و کارگر استخدام کنید تا کارها را انجام بدهند.

گیم‌پلی بازی Albion Online حالت‌های متنوعی دارد و شما می‌توانید در رقابت‌های یک نفره، چند نفره، باس‌فایت‌ها و سیاهچال‌های چالش‌برانگیز به دنبال تجربه‌‌های جدید باشید.نکته‌ی مهمی که باید پیش از شرکت در مبارزات بدانید این است که لباس‌ها و اسلحه رمز موفقیت است.

توع اسلحه و لباس‌ها در بازی Albion Online کم نیست و همین اهمیت شناختن ویژگی‌های هر یک از لباس‌ها و سلاح‌ها را بیشتر می‌کند. هر یک از سلاح‌ها ویژگی‌های مشخصی دارند اما با اضفه کردن آیتم‌های مرتبط می‌توانید این ویژگی‌ها را تقویت کنید.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که باید سلاح را با توجه به موقعیت خود و رقبایتان انتخاب کنید و خبر خوب این است که حتی اگر وسط یک مبارزه یا توی سیاهچال باشید هم می‌توانید در لحظه تمام لباس‌ها و سلاح‌هایتان را تغییر بدهید و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

یکی دیگر از نقاط قوت بازی Albion Online تعداد بالای بازیکنانش است. این بازی حدود چهارسال قبل برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود و جامعه‌ی بازیکنان خودش را داشت اما وقتی ورژن موبایلی بازی با امکان کراس‌پلتفرم منتشر شد تعداد بازیکنان بیشتر هم شد.

با تمام این‌ها، اگر از سبک MMO خوشتان می‌آید حتما سر به  بازی Albion Online بزنید زیرا می‌تواند به یکی از بهترین تجربیاتتان در بین بازی‌های موبایلی این سبک تبدیل شود.

Albion Online‏

Albion Online‏

سازنده: Sandbox Interactiv قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2200/2045 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shayan masoody
    shayan masoody | ۶ مهر ۱۴۰۰

    چطور گلد داخل بازی رو خریداری کنم

    • مانی شفق
      مانی شفق | ۲۸ تیر ۱۴۰۱

      E که میزنی کنار پولی که داری علامت gold هست روش که میزنی یه منو خرید باز میشه که با همون سیلورت میتونی گلد بخری بعد باگلد هم میتونی پریمیوم بخری🤌

مطالب پیشنهادی