ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی M52 5G سامسونگ با چیپ اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ رویت شد

مستندات مربوط به نتایج بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده که باعث شده برخی تصور کنند کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند گوشی میان‌رده خود ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

مستندات مربوط به نتایج بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده که باعث شده برخی تصور کنند کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند گوشی میان‌رده خود را با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه کنند، اما واقعیت اینطور نیست.

با توجه به اسم رمز مادربرد دستگاه، «lahaina» که به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مربوط می‌شود و با توجه به امتیازات، این گمانه‌زنی مطرح شده بود که آیا ممکن است سامسونگ گلکسی M52 5G که دستگاهی میان‌رده است را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه کند؟

اما به نظر می‌‌رسد که بروز یک خطا یا انتشار اطلاعات اشتباه باعث شده اینطور به نظر برسد که گوشی میان‌رده سامسونگ قرار است با یک چیپ پرچمدار به بازار عرضه شود.

گلکسی M52 5G

گفتنی است مشخصات تراشه به کار برده شده در بنچمارک این گوشی هوشمند میان‌رده که ظاهرا مدتی است سامسونگ روی آن کار می‌کند، با مشخصات اسنپدراگون ۸۸۸ مطابقت ندارد. با توجه به کمبود جهانی تراشه، کمی بعید به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها بخواهند گوشی میادن‌رده خود را با تراشه پرچمدار اسنپدراگون در دسترس کاربران قرار دهند.

نتایج بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده است که از کسب امتیاز ۷۷۶ در تست تک هسته‌ای و امتیاز ۲۸۷۷ در تست چند هسته‌ای خبر می‌دهد. براساس مستندات بنچمارک، این دستگاه از  چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 642L بهره می‌برد.

در گذشته آنر ۵۰ پرو با چیپست اسنپدراگون 778G و مادربرد با اسم رمز Lahaina در بنچمارک رویت شده بود. با توجه به امتیازات کسب شده از سوی گلکسی M52 5G به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها بخواهند این گوشی هوشمند را با تراشه اسنپدراگون 778G و رم ۶ گیگابایتی به بازار عرضه کنند. درنهایت باید دید سامسونگ چه تصمیمی برای این گوشی هوشمند خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۷ تیر ۱۴۰۰

    واقعا سیاست سامسونگ قابل درک نیست !
    A52 5G = Snapdragon 750G
    M52 5G = Snapdragon 778G

    مگر سری M یک لول پایین تر از سری A نیست !

    انتظار داشتیم A72 5G به این چیپست معرفی بشود که نشد !

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۸ تیر ۱۴۰۰

      با خودشون درگیرن

    • Hooty_jan
      Hooty_jan | ۸ تیر ۱۴۰۰

      داداش کی گفته سری M از A پایینتره؟ =))))))))) سری Mیا سری مگا یا Monster در اصل مثل سری A از اقتصادی هاست که میاد بعضی امکانات دلخوش کنک سری A رو حفظ میکنه و قدرت سخت افزاری سری M رو بالاتر میبره، مثلا ضد آب بودن یا ... من 8 ساله گوشی ای دارم که ضد اب نیست هیچیش نشده. در ضمن شما همون پارسال که M51 با چیپ و مشخصات قویتر اومد باید تشخیص میدادین که سری M اومده خلا بین سری A و سری S رو پر کنه. M52 5G یه قاتل پرچمدار در حد S20 FE خواهد بود از لحاظ چیپ،دوربیناش در حد A72 .... این بدیهی بود اگر اصن میخوندین سری M چرا معرفی شد.سامسونگ توجه خیلی زیادی به سری M داره

      • Hooty_jan
        Hooty_jan | ۸ تیر ۱۴۰۰

        حفظ نه ببخشید، حذف میکنه امکانات دلخوشکنک سری A رو

مطالب پیشنهادی