ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ سری ۷ بجای سنسورهای جدید، شارژدهی بالاتری خواهد داشت

اپل چند ماه دیگر به همراه گوشی‌های سری آیفون ۱۳، از جدیدترین ساعت هوشمندش یعنی اپل واچ سری ۷ هم رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها بجای اینکه به سراغ سنسورهای جدیدی برای این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

اپل چند ماه دیگر به همراه گوشی‌های سری آیفون ۱۳، از جدیدترین ساعت هوشمندش یعنی اپل واچ سری ۷ هم رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها بجای اینکه به سراغ سنسورهای جدیدی برای این محصول بروند، می‌خواهند شارژدهی باتری آن را افزایش دهند.

تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» انتظار دارد اپل واچ سری ۷ با طراحی متفاوتی نسبت به نسل‌های گذشته در ماه سپتامبر از راه برسد. بخشی از این تغییرات مربوط به لبه‌های تخت بدنه مشابه آیفون ۱۲ و آیپد پرو می‌شود. علاوه بر این، با استفاده از فناوری SiP با کاهش ابعاد پردازنده این محصول هم مواجه خواهیم شد.

حالا گزارشی جدید به این موضوع اشاره دارد که با کاهش ابعاد چیپ اپل S7، این کمپانی به فضای داخلی بیشتری دسترسی پیدا می‌کند. در همین راستا می‌تواند به سراغ باتری با ظرفیت بالاتر یا سنسورهای سلامتی اضافه برود. با توجه به گزارش‌هایی که تا به امروز درباره این ساعت هوشمند منتشر شده، کوپرتینویی‌ها تا سال ۲۰۲۲ به سراغ سنسورهای سلامتی اضافه‌ای نمی‌روند.

بلومبرگ در گذشته از امکان افزودن سنسور اندازه‌گیری سطح قند خون به اپل واچ اشاره کرده بود، اما تا استفاده تجاری از این فناوری چندین سال فاصله داریم. اپل همچنین به دنبال افزودن سنسور اندازه‌گیری دمای بدن به ساعت هوشمند جدیدش است، اما انتظار می‌رود چنین سنسوری هم سال آینده میلادی و در اپل واچ سری ۸ قرار بگیرد.

اپل واچ سری ۷

با توجه به کاهش ابعاد چیپ S7 و همچنین احتمال افزایش ضخامت اپل واچ سری ۷، انتظار می‌رود با افزایش ظرفیت باتری روبه‌رو شویم تا کاربران شارژدهی بالاتری را تجربه کنند.

مدل ۴۴ میلی‌متری اپل واچ سری ۶ به باتری ۱.۱۷ وات ساعتی مجهز شده که ۳.۵ درصد از سری ۵ بزرگتر است. این افزایش ظرفیت برای مدل ۴۰ میلی‌متری به ۸.۵ درصد می‌رسد. با وجود چنین افزایشی، کوپرتینویی‌ها با افزودن سنسورهای جدید مانع از بهبود شارژدهی ساعت‌های هوشمندشان شده‌اند.

حالا شاید اپل امسال در کنار بازطراحی اپل واچ، تصمیم بگیرد که رویکردش را هم تغییر دهد و بجای سنسورهای جدید، تنها ظرفیت باتری را افزایش دهد و روی بهبود شارژدهی تمرکز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی