ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تخفیف ۲۰ هزار دلاری و فروش با اقساط ۷۲ ماهه بدون سود برای هیوندای نکسو هیدروژنی

هیوندای برای کراس‌اوور هیدروژنی نکسو تخفیف 20 هزار دلاری ارائه می‌کند. با این تخفیف چشمگیر هیوندای امیدوار است مشتریان بیشتری به سمت نمایندگی‌های کمپانی در کالیفرنیا روانه شوند! نکته جالب‌تر اینکه علاقه‌مندان به خرید این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۷ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

هیوندای برای کراس‌اوور هیدروژنی نکسو تخفیف 20 هزار دلاری ارائه می‌کند. با این تخفیف چشمگیر هیوندای امیدوار است مشتریان بیشتری به سمت نمایندگی‌های کمپانی در کالیفرنیا روانه شوند! نکته جالب‌تر اینکه علاقه‌مندان به خرید این کراس‌اوور پاک می‌توانند آن را به صورت اقساط 72 ماهه و با سود صفر درصد خریداری کنند!

البته ذکر این نکته ضروری است تخفیف ویژه هیوندای شامل تریم Limited از نکسو می‌شود. این تریم قیمت پایه‌ای برابر با 62,385 دلار داشته و از 8000 دلار معافیت مالیاتی فدرال و 4500 دلار مشوق مربوط به خودروهای پاک کالیفرنیا بهره‌مند است. با احتساب تمامی این تخفیف‌ها، قیمت نهایی نکسو Limited به 29,885 دلار کاهش می‌یابد.

برای مدل پایه نکسو Blue، میزان تخفیف فقط 7,500 دلار است. این مدل نیز مشمول طرح خرید اقساطی 72 ماهه با سود صفر درصد است. قیمت پایه این مدل 58,935 دلار بوده و با در نظر گرفتن همه مشوق‌ها قیمت آن به 38,935 دلار کاهش پیدا می‌کند.

در صورت لیزینگ، نکسو Blue برابر 11,250 دلار و نسخه Limited برابر با 8,750 دلار دلار تخفیف می‌خورد. آنطور که اعلام شده، تمامی تخفیف‌ها تا 6 جولای (15 تیر) برقرار خواهند بود.

بد نیست اشاره کنیم نکسو از لحاظ فروش بدترین محصول هیوندای در ایالات متحده به شمار می‌رود. طبق آمار در سال 2020 تنها 208 دستگاه از این کراس‌اوور هیدروژنی توسط مشتریان آمریکایی خریداری شده است. در سال 2019 هم این رقم برابر با 267 دستگاه بود. داده‌های یکی از وبسایت‌های خودرویی حکایت از آن دارد در حال حاضر کمتر از 100 دستگاه نکسو در نمایندگی‌های کالیفرنیا موجود است.

ناگفته نماند خودروهای پیل سوختی علی‌رغم سازگاری بالا با محیط زیست، هنوز نتوانسته‌اند در جلب نظر مثبت مشتریان آمریکایی موفق عمل کرده و به محبوبیت مناسبی دست پیدا کنند. با توجه به شرایط حاکم به نظر می‌رسد این نوع خودروها نفس‌های آخر خود را در آمریکا می‌کشند، چرا که هوندا نیز چندی قبل عرضه مدل کلاریتی را در این کشور متوقف کرد.

علاوه‌بر این، باید گفت آمارها حکایت از آن دارند در سال 2020 فقط 937 دستگاه خودروی هیدروژنی توسط خودروسازان مختلف در آمریکا به فروش رسیده است. این رقم در 9 سال گذشته شامل 8,931 دستگاه خودروی سواری و 48 اتوبوس در کالیفرنیا بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی