ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از ساعت هوشمند رومیزی Smart Clock 2 با پد شارژ بی‌سیم رونمایی کرد

ساعت‌ هوشمند رومیزی جدید لنوو با نام «اسمارت کلاک ۲» (Smart Clock 2) مجهز به داک مخصوص شارژ بی‌سیم معرفی شد که از دستیار هوشمند گوگل پشتیبانی می‌کند. اسمارک کلاک ۲ در واقع نسل جدید ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

ساعت‌ هوشمند رومیزی جدید لنوو با نام «اسمارت کلاک ۲» (Smart Clock 2) مجهز به داک مخصوص شارژ بی‌سیم معرفی شد که از دستیار هوشمند گوگل پشتیبانی می‌کند.

اسمارک کلاک ۲ در واقع نسل جدید ساعت هوشمند رومیزی لنوو است و این شرکت پیشتر نسخه‌های دیگری از همین سری را با نام‌های «اسمارت کلاک» و «اسمارت کلاک اسنشال» به بازار عرضه کرده بود. اما در نسخه جدید قابلیت‌های دیگری به نسخه‌های قبلی اضافه کرده که می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.

اسمارت کلاک ۲ لنوو علاوه بر اینکه مجهز به دستیار هوشمند گوگل است، از داک شارژ بی‌سیم بهره می‌برد که به کاربران این امکان را می‌دهد بتوانند دستگاه‌های سازگار با فناوری شارژ Qi را با کمک آن به راحتی شارژ کنند. به علاوه لنوو در طراحی این قسمت، سلیقه خاصی به خرج داده و داک شارژر در تاریکی شب نور ملایم و زیبایی نیز به اتاق می‌دهد.

لنوو ساعت‌های هوشمند رومیزی جدیدش را در سه ترکیب رنگ متفاوت و با طراحی جدیدتری نسبت به نسل قبلی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. گفتنی است ۸۵ درصد پلاستیک مورد استفاده در تولید ساعت هوشمند رومیزی جدید این شرکت از مواد بازیافتی تهیه شده است. لنوو در تولید این ساعت هوشمند به محیط زیست توجه نشان داده است.

در مقایسه با اسمارت کلاک لنوو با قیمت ۷۹.۹۹ دلاری و مدل اسنشال با قیمت ۴۹.۹۵ دلاری، اسمارت کلاک ۲ هم از نظر طراحی و هم از نظر قیمت با نسخه‌های قبلی متفاوت است. انتظار می‌رود لنوو اسمارت کلاک ۲ را با قیمت پایه ۸۹.۹۹ دلار از شهریور ماه امسال به بازار عرضه کند. البته گفته می‌شود نسخه اسنشال با قیمت مناسبی که دارد کماکان به بازار عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند نسخه اسنشال را با همان قیمت خریداری کنند. باید دید قابلیت‌های جدید می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند یا آنها ترجیح می‌دهند ساعت رومیزی هوشمند با قیمت پایین‌تر و قابلیت‌های کمتر بخرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی