ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار رندرهای باکیفیت و تاریخ احتمالی معرفی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

گزارشی که امروز از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شده، تقریبا تمامی اطلاعات لازم درباره ظاهر این تلفن هوشمند تاشو را در اختیار ما قرار می‌دهد و حتی تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی زیبا ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

گزارشی که امروز از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شده، تقریبا تمامی اطلاعات لازم درباره ظاهر این تلفن هوشمند تاشو را در اختیار ما قرار می‌دهد و حتی تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی زیبا را هم مشخص می‌کند.

به لطف اطلاعات وب‌سایت Giznext، حالا باکیفیت‌ترین تصاویر و رندرها از نسل بعدی موبایل تاشو سامسونگ را در اختیار داریم. بهترین و بزرگ‌ترین تغییر گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا در نمایشگر ثانویه آن رخ داده که از نمایشگر قبلی ۱.۱ اینچی به یک نمایشگر بزرگ‌تر تبدیل شده است.

گلکسی زد فلیپ ۳

این صفحه نمایش که روی بخش بیرونی دستگاه قرار گرفته، حالا می‌تواند متن‌های بزرگ‌تری را نشان دهد و مفیدتر ظاهر شود. کمی آن طرف‌تر می‌توانیم دوربین دوگانه جدیدی را ببینیم که با چیدمان عمودی تعبیه شده‌اند و بالای آن‌ها یک فلش LED قرار گرفته است.

سامسونگ احتمالا در داخل هم از نمایشگری بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۷ اینچی گلکسی زد فلیپ استفاده می‌کند. این صفحه نمایش از نسخه جدید شیشه فوق باریک (UTG) بهره خواهد برد که دوام بالاتری خواهد داشت. همچنین انتظار داریم که نسل جدید زد فلیپ با استاندارد IP در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد.

اگر به رندرهای منتشره نگاه کنید، می‌توانید تاریخ ۱۱ اوت مصادف با ۲۰ مرداد را روی نمایشگر آن ببینید. این تاریخ احتمالا زمان مراسم بعدی آنپکد سامسونگ خواهد بود؛ جایی که علاوه بر گلکسی زد فلیپ ۳ باید شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴هم باشیم. پیش‌تر دیده شده بود که تاریخ ذکر شده در نمایشگر گوشی‌هایی که رندرشان لو رفته همان تاریخ رونمایی از محصول است.

گلکسی زد فلیپ ۳

افزون بر این، با توجه به اینکه ۲۰ مرداد همخوانی مناسبی با پنجره زمانی مورد انتظار برای مراسم آنپکد بعدی دارد، این احتمال بسیار بالاست که گلکسی زد فلیپ ۳ در تاریخ یاد شده معرفی شود. طبق گزارش‌های قبلی، سامسونگ احتمالا این گوشی را با قیمتی ۲۰ درصد کمتر از نسل قبلی به فروش می‌رساند تا شاید کاربران بیشتری را به خرید ترغیب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی