ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

سامسونگ برای برخی پرچمدارهای خود ۵ سال بروزرسانی امنیتی منتشر می‌کند

سامسونگ وعده داده که گلکسی اس ۲۰، اس ۲۱، نوت ۲۰ و چند دستگاه دیگر را تا پنج سال تحت پشتیبانی امنیتی قرار دهد. این قانون فعلا شامل مدل‌های تجاری محصولات سامسونگ می‌شود اما احتمالا ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

سامسونگ وعده داده که گلکسی اس ۲۰، اس ۲۱، نوت ۲۰ و چند دستگاه دیگر را تا پنج سال تحت پشتیبانی امنیتی قرار دهد. این قانون فعلا شامل مدل‌های تجاری محصولات سامسونگ می‌شود اما احتمالا مدل‌های عادی هم از همین قاعده بهره‌مند خواهند شد.

سامسونگ در چند سال اخیر مدام سیاست انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود را ارتقا داده است. این غول کره‌ای حالا در جدیدترین اقدام قول داده که وصله‌های امنیتی اندروید را تا پنج سال برای برخی از گوشی‌های قدرتمند و پرچمدار خود منتشر کند. با این حال، این قاعده یک شرط مهم دارد.

دستگاه‌هایی که در برنامه پشتیبانی پنج ساله از آپدیت امنیتی قرار می‌گیرند فقط شامل نسخه‌های تجاری سری گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۱، گلکسی نوت ۲۰، گلکسی ایکس کاور ۵ و گلکسی تب اکتیو ۳ هستند. سایر دستگاه‌های تجاری مثل بقیه دستگاه‌هایی که از سال ۲۰۱۹ به بعد توسط سامسونگ معرفی شده‌اند، همان پشتیبانی چهار ساله را تجربه می‌کنند.

مدل‌های تجاری گوشی‌های سامسونگ برای کسب و کارها طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها را می‌توان با توجه به کار و نرم‌افزارهای شرکت‌ها مدیریت و برنامه‌ریزی کرد. سامسونگ این دستگاه‌ها را با Knox Suite به بازار می‌فرستد تا بتوانند به عنوان مرکز فرمان شرکت‌ها ایفای نقش کنند. با این حال، اکثر کاربران در هنگام خرید موبایل مدل معمولی آن محصول را انتخاب می‌کنند، چون دوست ندارند تعداد زیادی برنامه تجاری اضافه روی دستگاهشان نصب باشد.

سامسونگ می‌گوید پشتیبانی پنج ساله از وصله‌های امنیتی به‌صورت به‌روزرسانی ماهانه یا فصلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با وجود این که خود کره‌ای‌ها هنوز چیزی را تایید نکرده‌اند، اما این احتمال داده می‌شود که مدل‌های غیرتجاری هم از همین پشتیبانی پنج ساله بهره‌مند شوند.

سامسونگ قبلا هم پشتیبانی چهار ساله وصله‌های امنیتی را برای محصولات تجاری خود ارائه می‌کرد، اما نسخه‌های عادی گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۸ نیز تا چهار سال پس از زمان عرضه به وصله‌های امنیتی دسترسی داشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی