ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روزنامه اسپانیایی: کالبدشکافی اولیه خودکشی جان مک‌آفی در زندان را تایید می‌کند

چند روز پیش جسد جان مک‌آفی در زندانی در اسپانیا پیدا شد و از آن زمان گمانه‌زنی‌های زیادی درباره نحوه مرگ وی صورت گرفته. اما حالا روزنامه اسپانیایی «El País» گزارش کرده که کالبدشکافی اولیه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

چند روز پیش جسد جان مک‌آفی در زندانی در اسپانیا پیدا شد و از آن زمان گمانه‌زنی‌های زیادی درباره نحوه مرگ وی صورت گرفته. اما حالا روزنامه اسپانیایی «El País» گزارش کرده که کالبدشکافی اولیه خودکشی مک‌آفی را تایید می‌کند.

منابع ناشناس چنین خبری را به این روزنامه اسپانیایی اعلام کرده‌اند و البته گفته‌اند که یک یادداشت خودکشی هم در جیب مک‌آفی وجود داشته است. این روزنامه در گذشته گفته بود که این کارآفرین امنیت سایبری نزدیک به دو ساعت پیش از اینکه جسدش پیدا شود، خودش را در سلولش زندانی کرده بود.

در زمان اعلام مرگ جان مک‌آفی هم روزنامه‌های محلی گزارش کردند که پلیس با این پرونده شبیه به یک پرونده خودکشی برخورد می‌کند. وکیل مک‌آفی در آن زمان گفته بود که این کارآفرین به علت اخبار استردادش به ایالات متحده آمریکا، جایی که با اتهاماتی مانند فرار مالیاتی مواجه بود، با یاس و ناامیدی دست و پنجه نرم می‌کرد.

با وجود چنین ناامیدی، وکیلش گفته بود که نشانه‌ای مبنی بر اینکه مک‌آفی دست به خودکشی بزند، وجود نداشته است. علاوه بر وکیل، همسر مک‌آفی هم به روزنامه El País گفته که این کارآفرین هیچ قصدی برای خودکشی نداشته و حتی همان روز با مک‌آفی تماس داشته و قرار بوده همان شب دوباره با یکدیگر صحبت کنند.

خودکشی جان مک‌آفی

یکی از دلایل تردیدها درباره خودکشی مک‌آفی مربوط به توییتش در سال ۲۰۱۹ می‌شود که نوشته بود:

«اگر خودکشی کردم، چنین کاری را انجام نداده‌ام. من را کشته‌اند.»

در همین توییت تصویری از بازوی مک‌آفی با تتوی «WHACKD$» وجود دارد.

یکی دیگر از روزنامه‌های اسپانیایی گزارش کرده که مک‌آفی پس از آسیب به خودش در سلول، در فوریه در بیمارستان بستری شده بود، البته مقامات چنین گفته‌ای را به علت محرمانگی اطلاعات بیمار تایید نکرده‌اند.

با وجود گمانه‌زنی‌های مختلف، ظاهرا جان مک‌آفی در زندان دست به خودکشی زده و به زندگی‌اش پایان داده است، البته خانواده مک‌آفی پیش از انتشار نتایج کالبدشکافی اولیه، درخواست دومین کالبدشکافی را ارائه کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • realtime
    realtime | ۱۰ تیر ۱۴۰۰

    شک نکنید کشتنش

مطالب پیشنهادی