ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«یک لینک» استارتاپهای ایرانی را به اینستاگرام بیشتر نزدیک می‌کند

یکتانت از سرویس جدید خود با نام «یک لینک» رونمایی کرد. یک لینک ابزاری است کاملا رایگان که به کمک آن هر پیج اینستاگرامی می‌تواند لینک اختصاصی خود را ایجاد کرده و در این لینک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۵

یکتانت از سرویس جدید خود با نام «یک لینک» رونمایی کرد. یک لینک ابزاری است کاملا رایگان که به کمک آن هر پیج اینستاگرامی می‌تواند لینک اختصاصی خود را ایجاد کرده و در این لینک ثابت، تمام راه‌های ارتباطی خود همچون شماره تماس، ‌ایمیل، واتساپ، تلگرام، فیسبوک، کلاب هاوس، لینکدین و... را در اختیار کاربران قرار دهد.

کاربران می‌توانند محتویات لینک‌های یک لینک را هر زمان که بخواهند و بنا بر نیاز‌های مختلف خود، تغییر دهند. ضمنا در این سرویس نیاز‌های مختلف پیج‌های اینستاگرام بررسی و در ساختار یک لینک تعریف شده تا با استفاده از آن دیگر نیازی به تغییرات مختلف از سوی بخش فنی نباشد و خود فرد بتواند به راحتی تغییرات مختلفی از جمله عکس، متن معرفی، لینک سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، لوکیشن، شماره تماس، ‌ایمیل، رنگ قالب و. . . را انجام بدهد.

یک لینک

تیم یک لینک هدف از ساخت این محصول را تعدد صفحات اینستاگرامی و کم حوصله بودن کاربران توصیف می‌کند که کسب و کار‌ها را مجبور کرده مخاطب مورد نظر خود را با کم‌ترین تعداد کلیک جذب کنند. با توجه به این، در دسترس قرار دادن آدرس سایت، شماره تماس، لینک صفحات وب، آدرس دیگر صفحات شبکه‌های اجتماعی و لندینگ محصولات یا تخفیف‌های مختلف همه و همه در قسمت معرفی پیج کار دشواری است.

همین نیاز به در دسترس بودن همه‌ی لینک‌های لازم کسب و کار در صفحه اینستاگرام، باعث به وجود آمدن ابزار‌هایی برای تجمیع لینک شده تا کاربران بتوانند با یک کلیک به همه‌ی اطلاعات مورد نیاز خود در مورد یک صفحه خاص دست پیدا کنند و یک لینک برای پاسخگویی به همین نیاز طراحی شده است.

راحتی رابط کاربری یک لینک باعث شده تا هر زمان که بخواهید، بتوانید به راحتی تغییراتی در محتویات لینک ایجاد کنید. شخصی‌سازی وضعیت ظاهری متناسب با هویت برند یا سلیقه صاحب صفحه توسط یک لینک، یکی از قابلیت‌های این سرویس است و علاوه بر آن امکان گزارش‌دهی از کلیک‌ها نیز ابزاری کاربردی است که در اختیار کاربران این سرویس قرار گرفته است.

برای ثبت نام رایگان در سرویس یک لینک یکتانت می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی