ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رابط کاربری One UI Watch را برای گلکسی واچ ۳ منتشر نمی‌کند

سامسونگ دیشب در جریان مراسمش برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، از رابط کاربری ساعت‌های هوشمند آینده‌اش به نام One UI Watch رونمایی کرد. کره‌ای‌ها One UI Watch را برای گلکسی واچ ۳ منتشر نخواهند کرد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

سامسونگ دیشب در جریان مراسمش برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، از رابط کاربری ساعت‌های هوشمند آینده‌اش به نام One UI Watch رونمایی کرد. کره‌ای‌ها One UI Watch را برای گلکسی واچ ۳ منتشر نخواهند کرد.

این رابط کاربری روی پلتفرم یکپارچه Wear و با همکاری گوگل برای ساعت‌های هوشمند توسعه پیدا کرده. این پلتفرم که مبتنی بر اندروید است، جای خودش را به تایزن در گلکسی واچ‌ها می‌دهد.

با معرفی این پلتفرم، بسیاری از کاربران محصولات کنونی سامسونگ می‌خواهند از دریافت این بروزرسانی مطلع شوند. علاوه بر این، کره‌ای‌ها به پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی‌شان ادامه می‌دهند یا خیر.

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که ساعت‌های هوشمند مجهز به تایزن تا ۳ سال بروزرسانی نرم افزاری دریافت می‌کنند که شامل گلکسی واچ اکتیو تا گلکسی واچ ۳ می‌شود.

One UI Watch گلکسی واچ ۳

با توجه به این موضوع، محصولات کنونی سامسونگ به پلتفرم Wear ارتقا پیدا نمی‌کنند، حتی از سخت‌افزارشان از One UI Watch پشتیبانی کند. این موضوع برای کاربران گلکسی واچ ۳ می‌تواند ناراحت‌کننده باشد، چرا که ساعت هوشمندشان در کمتر از یکسال تقریبا از رده خارج می‌شود.

سامسونگ می‌تواند با بروزرسانی گلکسی واچ ۳، روح تازه‌ای به این محصول بدمد اما برنامه‌ای برای اینکار ندارد. علاوه بر این، بنظرم می‌رسد پلتفرم جدید برای محصولات مجهز به Wear OS هم منتشر نمی‌شود.

ساعت‌های هوشمند مجهز به تایزن سامسونگ به قابلیت‌های زیادی مجهز شده‌اند و این احتمال وجود دارد که در بروزرسانی‌های آینده، به ویژگی‌های بیشتری هم مجهز شوند. هرچند کاربران آن‌ها به پلتفرم یکپارچه جدید سامسونگ و گوگل دسترسی پیدا نمی‌کنند و بهبودهای آن را تجربه نخواهند کرد.

کاربران برای تجربه رابط کاربری One UI Watch باید نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۴ را بخرند. این محصول در مراسم دیگری در همین تابستان معرفی می‌شود. انتظار می‌رود شاهد رونمایی از این ساعت به همراه گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ در مرداد ماه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی