ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

 گوگل پیکسل 5a احتمالا چند هفته دیگر معرفی می‌شود

با وجودی که به نظر می‌رسید گوگل در رویداد توسعه‌دهندگان خود از پیکسل 5a رونمایی کند، اما این اتفاق نیفتاد. حالا برخی منابع آگاه از معرفی این موبایل در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

با وجودی که به نظر می‌رسید گوگل در رویداد توسعه‌دهندگان خود از پیکسل 5a رونمایی کند، اما این اتفاق نیفتاد. حالا برخی منابع آگاه از معرفی این موبایل در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط شهریور ماه) خبر می‌دهند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی بلومبرگ، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد گوشی هوشمند مقرون به صرفه پیکسل 5a را تابستان امسال و حدود ماه‌های مرداد و شهریور معرفی و به بازار عرضه کند.

اطلاعات منتشر شده از سوی بلومبرگ با آنچه پیشتر نیز توسط گوگل مطرح شده بود، مطابقت دارد. گوگل در بیانیه‌ای گفته بود که گوشی هوشمند جدید احتمالا در زمانی مشابه تاریخ رونمایی از پیکسل 4a معرفی خواهد شد. سال گذشته این شرکت نسل قبلی موبایل خود را در ماه آگوست معرفی کرد و در نتیجه با توجه به توضیحات گوگل، انتظار می‌رود پیکسل 5a نیز در زمان مشابهی رونمایی و در دسترس کاربران قرار گیرد. البته در نظر داشته باشید که نسخه 5G پیکسل 4a ماه اکتبر (مهرماه) معرفی شد.

 گوگل پیکسل 5a

گوگل اعلام کرده پیکسل 5a 5G در بازار ایالات متحده و ژاپن عرضه می‌شود، هرچند امکان عرضه دستگاه مذکور در سایر بازارها را نیز منتفی نکرده است. البته باید در نظر داشت که کمبود جهانی تراشه می‌تواند در عرضه موبایل جدید در بازارهای مختلف تاثیرگذار باشد.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات پیکسل 5a به اشتراک گذاشته نشده، اما به لطف اطلاعات فاش شده از سوی «استیو همرستوفر»، به نظر می‌رسد گوشی پیکسل 5a 5G قرار است از دوربین‌های مشابه پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 بهره ببرد. انتظار می‌رود موبایل جدید با چیپست اسنپدراگون 765G مورد استفاده در پیکسل 4a 5G وپیکسل 5 به بازار عرضه شود.

در نهایت باید دید گوگل قصد دارد گوشی هوشمند پیکسل 5a را با چه مشخصات و قیمتی در چه تاریخی رونمایی و در دسترس کاربران قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی